Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات بارسلونا نه تنها قرار نیست زودتر از موعد برگزار شود، بلکه  دیرتر از تاریخی که قبلا تعیین شده بود برگزار می شود. 

انتخابات بارسلونا یک از موضوعات داغ اخیر در فوتبال اسپانیا بوده است. پس از حذف تحقیرآمیز بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا و درخواست خروج لیونل مسی، عده زیادی خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ظاهرا چنین چیزی قرار نیست اتفاق بیافتد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی بارسلونا، هیئت مدیره این باشگاه قصد دارد با هدف حفظ سلامت مردم، انتخابات ریاست را که پیش از این قرار بود در تاریخ 15 مارس 2021 برگزار شود را به آخر همان هفته یعنی 20 و 21 مارس موکول کند. همچنین قرار شد که انتخابات در چند شعبه انتخاباتی برگزار شود. همچنین امکان رای دادن از راه دور و از طریق پست هم وجود دارد. 

 

بیشتر بخوانید: 

انتخابات ریاست بارسلونا در مارس 2021 برگزار می شود؛ خبری از استعفای بارتومئو نیست

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر علمی همایش بین‌المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس، ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این همایش به دلیل اهمیت بعد تجاری خلیج فارس، بازرگانی دریایی و حمل و نقل را محور اصلی خود قرار داده است.

حمید اسدپور عنوان داشت: ۱۵۰ خلاصه مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که یک سوم این مقالات برای ارائه در همایش پذیرفته شده است.

وی تصریح کرد: موضوع عمده مقالات دریافت شده متمرکز بر بنادر ایران و روابط تجاری ایران با دیگر کشور هاست.

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس با بیان اینکه همایش بین المللی خلیج فارس در دو روز برگزار می‌شود گفت: روز اول، روز علمی همایش است و روز دوم به عنوان روز فرهنگی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در روز علمی همایش پژوهشگران داخلی و خارجی به ارائه مقالات می‌پردازند و در روز فرهنگی بازدید از آثار تاریخی استان در برنامه ریزی شده است.

کیانی اعلام کرد: برای حضور ۱۰ مهمان خارجی که مقالات ارسالی آنان پذیرفته شده برنامه ریزی شده و قرار است از پژوهشگران کشورهای عراق، هند، چین، روسیه و بنگلادش میزبانی کنیم.

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس بیان داشت: برگزاری مسابقه دو و میدانی، نمایشگاه اسناد تاریخی خلیج فارس و غرفه‌های سنتی از جمله برنامه‌های جانبی این همایش در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه است.

کد خبر 6087648

دیگر خبرها

  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ثبت و ضبط تاریخ شفاهی یزد قدیم در اولویت مرکز اسناد
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • ثبت تاریخ شفاهی یزد قدیم، از اولویت های مرکز اسناد و کتابخانه ملي استان يزد
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان