Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترابی و علیپور در فهرست پرسپولیس نیستند.

تیم فوتبال پرسپولیس ایران فردا برای حضور در ادامه رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که به شکل متمرکز در قطر برگزار می شود، عازم این کشور می شود‌.

سایت رسمی کنفدراسیون آسیا امروز اسامی بازیکنان این تیم را برای حضور در این مسابقات اعلام کرد که حضور مهدی ترابی و علی علیپور با وجود جدایی از جمع سرخپوشان در این فهرست، عجیب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس در آخرین به روز رسانی فهرست ارسالی خود به AFC نام این دو بازیکن را از لیست نهایی اش خارج کرد.

شاگردان یحیی گل محمدی در گروه سوم این رقابت ها با التعاون عربستان، الدحیل قطر و الشارجه امارات هم گروه هستند و نخستین بازی خود در ادامه مسابقات را ۲۵ شهریور در ورزشگاه بنیاد قطر مقابل نماینده عربستان برگزار می کنند.

منبع: فارس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۱۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ ستاره پرسپولیس در تیررس تراکتور

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تقریبا ۱۰ روز پیش بود که در خبرها داشتیم مهدی ترابی با پیشنهاد دو باشگاه از تیم‌های متمول لیگ برتر قرار گرفته است و حتی به همبازیانش گفته که ممکن است در تابستان به یکی از این پیشنهادات پاسخ مثبت دهد.

بیشتر بخوانید: نه تیم استقلال لیاقت قهرمانی دارد نه پرسپولیس!

ترابی برای اینکه در این زمینه به نوعی مقدمه‌سازی کرده باشد در همان مقطع گلایه کرد که از باشگاه پرسپولیس پیشنهادی برای تمدید قرارداد نداشته است. بعد از ترابی نیز دانیال اسماعیلی‌فر چنین گلایه‌ای از مسئولان باشگاه پرسپولیس داشت و گفت که حتما آن‌ها را برای فصل بعد نمی‌خواهند که پیشنهادی نمی‌دهند.

اما حضور این دو بازیکن در مراسم چهلم درگذشت همسر محمدرضا زنوزی در نوع خودش قابل توجه بود. به نظر می‌آید غیر از ترابی، دانیال هم مورد توجه تیم تبریزی قرار گرفته است. ناگفته نماند که چند ماه پیش یکی از بازیکنان ملی‌پوش تراکتور در اردوی تیم ملی دریافتی خود را به رخ همبازیان سابقش در پرسپولیس کشیده بود.

البته با توجه به اینکه رضا درویش به دنبال این است که در تابستان و در صورت ماندن خودش در پرسپولیس با بازیکنان این تیم برای تمدید قرارداد وارد مذاکره شود، طبیعی است تیم‌های رقیب به دنبال جذب ستاره‌های این تیم باشند.

منبع: همشهری ورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1227171 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • تاثیر حضور دو ستاره باکیفیت در پرسپولیس/ پاشنه آشیلی که به نقطه قوت تبدیل شد!
  • همخوانی علیرضا بیرانوند در کنسرت لُری «تال»
  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُری + ویدئو
  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُرها + ویدئو | «قهرمان لُرستان امشب در کنسرت تال است»
  • علیرضا بیرانوند بالاخره به کنسرت فرج علیپور آمد
  • سنگِ تمام علیرضا بیرانوند در کنسرت همشهری‌هایش
  • (ویدئو) هم‌خوانی احساسی علیرضا بیرانوند در یک کنسرت لُری
  • ۲ ستاره پرسپولیس در تیررس تراکتور