Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@09:44:02 GMT

کشف ۲۴۳ کیلوگرم موادمخدر در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۱۶۹۰

کشف ۲۴۳ کیلوگرم موادمخدر در خوزستان

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده شامگاه پنجشنبه با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی پلیس خوزستان مبارزه با سوداگران مرگ و فروشندگان مواد مخدر است، اظهار داشت: پلیس مبارزه بامواد مخدر استان با همکاری شهرستان های تابعه در ۶ روز گذشته با تلاش اطلاعاتی و اجرای طرح های برخورد با سوداگران مرگ ۱۵ قاچاقچی و خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح‌ها یک دستگاه خودروی سنگین ، هفت دستگاه خودرو سبک و یک دستگاه موتورسیکلت حامل موادمخدر توقیف شدند، افزود: در این رابطه مقدار ۷۹ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش و ۱۶۳ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک به همراه یک قبضه اسلحه کلت کمری کشف شد.

سردار عباس زاده با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی گفت: نیروی انتظامی مقتدرانه با توزیع کنندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ که به دنبال تباهی جامعه و جوانان هستند، مقابله خواهد کرد.

فرمانده انتظامی خوزستان از شهروندان خواست‌ که هرگونه موارد مربوط به خرید و مواد مخدر را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

برچسب‌ها مواد مخدر انتظامی اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر انتظامی اهواز مواد مخدر انتظامی اهواز اخبار کنکور مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۱۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد مخدر در کرمان

علیرضا سوری گفت: ماموران ایستگاه بازرسی سه‌راهی راین در پی دریافت خبری از پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق تهران مبنی بر ورود یک دستگاه تریلر حامل مواد افیونی به حوزه استان کرمان، تریلر‌های عبوری از این ایستگاه را با دقتی دوچندان تحت بازرسی قرار دادند.

وی افزود: بدین منظور تریلر مورد نظر پس از چندین ساعت پایش دقیق خودرو‌های عبوری توقیف و در بازرسی از چند گالن جاساز شده در آن، ۸۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف و در این رابطه ۲ متهم دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان تصریح کرد: ماموران در ادامه این عملیات به کمک سگ‌های موادیاب از یک دستگاه اتوبوس عبوری نیز که از زاهدان عازم کرمان بود، ۶۸ کیلو تریاک کشف و راننده آن را به همراه ۲ متهم عملیات اول به مراجع قضائی معرفی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در ایلام
  • کشف مواد مخدر در کرمان
  • قاچاق نافرجام حشیش در پوشش خانواده/کشف ۴۰ کیلو حشیش در رشت
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر