Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کلوپ و واینالدوم با یکدیگر مذاکرات مثبتی داشته اند و به نظر می رسد دو طرف می خواهند به کار با یکدیگر ادامه دهند.
به گزارش آریا، بارسلونا با رونالد کومان علاقه دارد تا جورجینیو واینالدوم، هافبک 29 ساله هلندی لیورپول را به خدمت بگیرد زیرا کومان و واینالدوم در تیم ملی هلند با هم کار کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، احتمال ماندن هافبک هلندی در آنفیلد وجود دارد. به نقل از اسکای اسپورتس، واینالدوم با یورگن کلوپ برای ماندن در لیورپول صحبت های مثبتی داشته است. کلوپ و واینالدوم دیروز چهارشنبه با هم ملاقات و صحبت کردند تا شرایط ماندن هافبک هلندی مهیا شود. تنها یک سال تا پایان قرارداد واینالدوم با لیورپول باقی مانده و به نظر می رسد پیشنهاد تمدید قرارداد به او ارائه خواهد شد.
واینالدوم می خواهد در لیورپول بماند و امیدوار است باشگاه پس از این گفتگوی مثبت او با کلوپ، پیشنهاد تمدید قرارداد ارائه دهد. کلوپ مشتاق است تا واینالدوم در لیورپول بماند. هافبک 29 ساله در سال 2016 از نیوکاسل به لیورپول پیوست و در این فاصله با این تیم قهرمان لیگ قهرمانان و لیگ برتر شده است. او در 187 بازی، 19 بار گلزنی کرده است.
از زمان انتصاب رونالد کومان به عنوان سرمربی بارسلونا، شایعات زیادی پیرامون انتقال جورجینیو واینالدوم به این باشگاه مطرح شده است. به نقل از بیلد، سران بارسلونا با تیاگو آلکانتارا تماس هایی را گرفته اند تا در صورت عدم جذب جورجینیو واینالدوم، برای این این هافبک اسپانیایی اقدام کنند. تیاگو سابقه حضور در بارسلونا را دارد. با این حال، هدف اصلی رونالد کومان، سرمربی جدید بارسلونا در نقل و انتقالات، جذب جورجینیو واینالدوم است و کومان این هافبک هلندی را به تیاگو ترجیح می دهد. از سوی دیگر، لیورپول هنوز برای جذب تیاگو پیشنهادی را به صورت رسمی به بایرن مونیخ ارائه نداده است. به نظر می رسد که سرنوشت تیاگو و واینالدوم به یکدیگر گره خورده باشد.
جورجینیو واینالدوم هدف اصلی رونالد کومان برای بارسلونا است، اما هافبک هلندی لیورپول، ترجیح می دهد تا در این باشگاه بماند. به نقل از The Times، رونالد کومان، سرمربی جدید بارسلونا به هیئت مدیره این تیم فشار آورده تا جورجینیو واینالدوم را از لیورپول به خدمت بگیرند. کومان به شدت خواهان هافبک هلندی لیورپول است اما طبق گزارش کریس باسکامب، خبرنگار نزدیک به باشگاه لیورپول، ترجیح خود واینالدوم ماندن در لیورپول است. واینالدوم به صورت واضح نشان داده که خواهان ماندن در لیورپول است و قراردادی بلندمدت می خواهد، اما لیورپول از فروش او به بارسلونا استقبال می کند و به پیشنهادهای کاتالان ها گوش می دهد. شنیده می شود که لیورپول در صورتی تیاگو آلکانتارا را به خدمت می گیرد که بتواند واینالدوم را با قیمت مناسبی به فروش برساند و انتقال واینالدوم به بارسلونا، کلید آمدن تیاگو به لیورپول است.
البته لیورپول برای جذب تیاگو آلکانترا شاید به فروش یکی از هافبک های خود نیاز داشته باشد و جدایی جورجینیو واینالدوم می تواند راه را برای ورود هافبک بایرن مونیخ به آنفیلد هموار کند. قرارداد جورجینیو واینالدوم با لیورپول فقط تا تابستان 2021 اعتبار دارد و بنابراین بارسلونا می خواهد از این وضعیت برای جذب او بهره بگیرد. به گزارش طرفداری و به نقل از گاردین، لیورپول که هنوز نتوانسته با واینالدوم برای تمدید قرارداد به توافق برسد، قصد فروش او را ندارد و فقط پیشنهادی مهم می تواند موضع قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در مورد این بازیکن 29 ساله را تغییر دهد.
روزنامه هلندی تلگراف که ارتباط نزدیکی با رونالد کومان، سرمربی بارسلونا دارد، گزارش داد این مربی می خواهد واینالدوم را به نیوکمپ ببرد اما گاردین در گزارش خود آورده لیورپول هنوز پیشنهادی برای او دریافت نکرده است. لیورپول مدت هاست که به جذب تیاگو آلکانتارا، هافبک بایرن مونیخ علاقه نشان داده و شاید برای جذب او در ابتدا به یک فروش در خط میانی نیاز داشته باشد. بنابراین جدایی واینالدوم می تواند راه را برای ورود هافبک اسپانیایی به آنفیلد هموار کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یورگن کلوپ واینالدوم لیورپول هافبک هلندی جورجینیو واینالدوم رونالد کومان هافبک هلندی برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۱۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بارسلونا رقیب پیدا شد: علاقه آرسنال به خرید ژائو کانسلو

آینده ژائو کانسلو هم‌چنان مبهم است و در سایه تمایل بارسلونا به دائمی‌کردن قرارداد او، آرسنال نیز به صف مشتریان این بازیکن اضافه شده‌است

طرفداری | به گزارش موندودپورتیوو و به نقل از منابع انگلیسی، آرسنال به ژائو کانسلو علاقه نشان داده و می‌خواهد برای خرید او در تابستان 2024 اقدام کند. قرارداد قرضی کانسلو با بارسلونا در انتهای فصل جاری به پایان می‌رسد و دوطرف به ادامه همکاری با یکدیگر استقبال می‌کنند، با این حال دو مانع بزرگ بر سر ادامه حضور کانسلو در جمع آبی و اناری پوشان وجود دارد:

بارسلونا با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و خرید کانسلو را دشوار می‌داند. منچسترسیتی نمی‌خواهد کانسلو را به صورت قرضی واگذار کند و به دنبال فروش او است.

توپچی‌های لندن که سال گذشته نیز به جذب کانسلو فکر می‌کردند، قصد دارند تا با فراهم کردن مبلغ مدنظر منچسترسیتی، این فولبک پرتغالی را به ترکیب خود اضافه کنند. با وجود تمامی شایعات، در حال حاضر احتمال ادامه حضور کانسلو در بارسلونا از هر احتمال دیگری بیشتر است و مدیران این باشگاه نیز از تمام توان خود برای حفظ او در ترکیب استفاده می‌کنند. ژائو کانسلو در فصل جاری 32 بار پیراهن بارسلونا را به تن کرده و موفق به ثبت آمار 4 گل و 4 پاس گل شده‌است.

بارسلونا نسبت به نگه داشتن ژائو کانسلو خوشبین است

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو
  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • نامه زیبای یورگن کلوپ به کودک طرفدار لیورپول: مضطرب نباش، روزهای خوب فرا می‌رسند
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • کومان: قبل گل دوم آلمان روی وخورشت خطا شد
  • چرا کلوپ دوست‌داشتنی است: نامه‌ای برای ماندگار شدن
  • برای بارسلونا رقیب پیدا شد: علاقه آرسنال به خرید ژائو کانسلو
  • پیغام بارسلونا به مشتریان؛ این 5 بازیکن را به فروش می‌رسانیم
  • چالش شوت زنی باشگاه آرسنال با حضور ژسوس، جورجینیو و رایس / فیلم
  • ادعای ماکرون درباره تلاش داعش برای حمله به فرانسه