Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@13:19:03 GMT

لوشامپیونه| پاری‌سن‌ژرمن فصل جدید را با شکست آغاز کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۲۰۴۵

لوشامپیونه| پاری‌سن‌ژرمن فصل جدید را با شکست آغاز کرد

مدافع عنوان قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال فرانسه، فصل جدید این رقابت‌ها را با قبول یک شکست خارج از خانه شروع کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز هفته دوم رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه، پنجشنبه شب تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در خانه لانس به میدان رفت و در پایان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن که بدون هفت ستاره مبتلا به کرونای خود از جمله نیمار، کیلیان امباپه و کیلور ناواس بازی می‌کرد، در نتیجه اشتباه فاحش دروازه‌بان جوان و کم‌تجربه‌ این تیم بولکا در دقیقه 57 توسط ایگناتیوس کاناگو باز شد.

این اولین بازی PSG در فصل جدید بود که به دلیل حضور شاگردان توماس توخل در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته، دیرتر از سایر تیم‌ها فصل را آغاز کرده است.

دیدارهای هفته دوم لوشامپیونه فرانسه امروز با انجام سه بازی پیگیری می‌شود که در مهمترین آنها لیونل میهمان بوردو خواهد بود.

جدول رده‌بندی لوشامپیونه

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پاری سن ژرمن لوشامپیونه پاری سن ژرمن لوشامپیونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۲۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه لیگ 1 فرانسه به بارسلونا؛ باز هم تیم سفیدپوش برنده شد! / عکس

حساب رسمی و اسپانیایی‌زبان لوشامپیونه با اشاره پیراهن سفیدرنگ رئال مادرید، توییتی طعنه‌آمیز در واکنش به پیروزی پی‌اس‌جی مقابل بارسا منتشر کرد.

طرفداری | حساب X لیگ 1 فرانسه پس از پیروزی پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا توییتی طعنه‌آمیز منتشر کرد.

شب گذشته دیدار تیم‌های بارسلونا و پاری سن ژرمن از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 4-1 پاریسی‌ها به پایان رسید. پی‌اس‌جی با وجود شکست 3-2 در جدال رفت، پس از 10 نفره شدن بارسا به بازی برگشت و در نهایت یک شب تاریخی در کاتالونیا برای لوئیز انریکه و شاگردانش رقم خورد. 

بارسلونا (۴) 1-۴ (۶) پاری سن ژرمن؛ رژه اقتدار پاریسی‌ها، توهم بارسا تمام شد!

پیروزی 4-1 پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا، واکنش کنایه‌آمیز حساب رسمی لیگ 1 فرانسه در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) را به همراه داشت. حساب اسپانیایی‌زبان لیگ 1 با اشاره به پیراهن سفیدرنگ پی‌اس‌جی در جدال شب گذشته که هم‌رنگ با پیراهن اصلی رئال مادرید است، با انتشار تصویری از خوشحالی دسته‌جمعی پاریسی‌ها نوشت:

پیروزی برای تیم سفیدپوش. چیز جدیدی نیست. ????‍♂️

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • عذرخواهی آرائوخو از هواداران بارسلونا: فوتبال سیلی سختی به من زد / عکس
  • طعنه لیگ 1 فرانسه به بارسلونا؛ باز هم تیم سفیدپوش برنده شد! / عکس
  • انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد
  • دلداری دادن سرجی روبرتو و الخاندرو بالده به پائو کوبارسی پس از شکست بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • اشک‌های لامین یامال پس از شکست تلخ بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • صعود پاری‌سن‌ژرمن با گلباران بارسلونا/ شب رویایی دورتموند مقابل اتلتیکو
  • خلاصه بازی بارسلونا 1 - پاری سن ژرمن 4
  • بارسلونا ۱ (۴) - (۶) ۴ پاری‌ سن‌ ژرمن/ انریکه از خاطرات کاتالان‌ها علیه آنها استفاده کرد + فیلم
  • آتش‌بازی پاری‌سن‌ژرمن در بارسلونا/ کابوس اتلتیکو برابر دورتموند
  • لحظه به لحظه با شب داغ چمپیونزلیگ