Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 شرکت ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو مرحله سوم طرح فروش فوق العاده محصولات خود را اجرا کرد.

اخبار اقتصادی-  در این طرح فروش متقاضیانی که در طرح های قبلی انتخاب نشده اند می توانند با شرایط ذیل بدون نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام کنند. در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحویل خودروها حداکثر 3 ماهه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تاریخ و نحوه ثبت نام:

طــرح فــروش فــوق العــاده(3 مــاهه) مــحصـــولات ایــران خــودرو  از امروز پنجشنبه 20 شهریور 99 شروع و تا  ساعت 14 روز یکشنبه 23 شهریور 99 ادامه خواهد داشت. حداکثر 3 روز کاری پس از پایان ثبت نام، قرعه کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گردید. مطابق با بخشنامه شماره 4249 دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام می باشد. لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور،امکان ثبت نام میسر نخواهد بود. 

شرایط عمومی بخشنامه:

1 .به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.

2 .متقاضی ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) می باشد.

3 .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت های ایران خودرو و سایپا 48ماه می باشد.

4 .امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

5 .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

6 .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

7 .کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه دوم توسط متقاضی انتخاب می گردد، می بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

8 .انتخاب شدگان در طرح های قرعه کشی قبلی امکان شرکت در این طرح فروش را نخواهند داشت.

9 .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

10 .گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1000 کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

11 .سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن، نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نکته1 :برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته2 :کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند،ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امکان ثبت نام درکلیه طرح های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت .

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فروش فوق العاده ایــران خــودرو خودرو ایران خودرو خودرو فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ایــران خــودرو ایران خودرو ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۲۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنزا زد9 جی تی ؛ محصول جدید از ائتلاف ناموفق مرسدس بنز (+تصاویر)

عصر ایران- دنزا برند خودرویی متعلق به گروه BYD چین است که حدودا از 4 سال قبل فعالیت خود را با معرفی محصولات الکتریکی آغاز کرد و اولین خبری که در رابطه با دنزا منتشر شد به شاسی بلندی با نام اکس مربوط بود که در گروه خودرو عصر ایران نیز معرفی شد(اینجا)

دنزا زد9 جی تی پرچمدار جدیدی است که توسط بی وای دی معرفی شده است و مهم ترین رویداد مرتبط با برند دنزا تا به امروز محسوب می شود. با توجه به اطلاعاتی که از دنزا زد9 جی تی در اختیار رسانه ها قرار گرفته این خودرو الکتریکی حدود 5.2 متر طول دارد. برخی سایت ها به ابعاد دقیق خودرو اشاره کرده اند: 5180 میلیمتر طول/ 1990 میلیمتر عرض / 1500 میلیمتر ارتفاع/ فاصله بین محورها 3125 میلیمتر.

بال فعال(الکتریکی) عقب و سقف پانورامیک نیز از دیگر ویژگی های تایید شده دنزا زد9 جی تی هستند.

دنزا زد9 جی تی

این چینی مجهز به 3 موتور الکتریکی است که مجموعا 952 اسب بخار خروجی دارند. تک موتوری که با محور جلو در ارتباط است 308 اسب بخار و دو موتور مرتبط با محور عقب هر کدام 322 اسب بخار خروجی دارند. وزن خالص خودرونیز 2875 کیلوگرم است. بیشینه سرعت 240 کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

بی وای دی از باتری بلید ال اف پی برای زد9 جی تی استفاه می کند که هنوز جزئیات آن مشخص نشده است. سامانه لیدار و پنل های فیبرکربن در تزئینات بدنه از دیگر ویژگی های این محصول است.

برخی منابع خودروئی بر حضور مرسدس بنز در توسعه محصولات دنزا اشاره دارند که باید بگوئیم زمان راه اندازی برند، ائتلافی 50:50 میان مرسدس بنز و بی وای دی وجود داشت اما مرسدس در دسامبر 2010 از این پیمان خارج شد و سهم خود را به 10 درصد کاهش داد. پس از آن دنزا 3 خودرو الکتریکی جدید معرفی کرد که شامل مدل های مینی ون دی9، ان7 و ان8 بود. بنابراین زد9 جی تی چهارمین محصول دنزا خواهد بود.

به رغم سهم 10 درصدی مرسدس در دنزا، هیچ اطلاعاتی قابل استنادی در رابطه با مشارکت کمپانی آلمانی در طراحی و تولید زد9 جی تی وجود ندارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دنزا N7 ؛ ماشین چینی حسابی! (+عکس)

دیگر خبرها

  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • پژو پارس ۹۰۰ میلیون تومانی در راه است؟
  • آغاز فروش اقساطی ۲ محصول کرمان موتور + جدول فروش
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • اعلام شرایط فروش اقساطی ۳ محصول کرمان موتور
  • دنزا زد9 جی تی ؛ محصول جدید از ائتلاف ناموفق مرسدس بنز (+تصاویر)
  • جزئیات فروش ون اینرودز توسط بهمن موتور
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟