Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

سایت AFC لیست بازیکنان پرسپولیس برای دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.

اخبار ورزشی- این لیست توسط باشگاه‌ها به AFC ارسال شده است. حضور علیپور و ترابی در این لیست و بازیکنان جدید پرسپولیس جالب توجه است.

بازیکنان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس به شرح زیر است:

امید عالیشاه، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی، بشار رسن، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان، محمد انصاری، مهدی عبدی، مهدی شیری، محسن ربیع‌خواه، وحید امیری، امیر روستایی، علی شجاعی، آریا برزگر، سعید حسین‌پور، محمد نادری، امیرمحمد یوسفی گل‌خواه، آرمان رمضانی، سیدمحمداحسان حسینی، بوژیدار رادوشویچ، امیرحسین بیات، میلاد سرلک، علی علیپور، عیسی آل‌کثیر، سعید آقایی، حامد لک، سیامک نعمتی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالی که مهدی ترابی و علی علیپور جدایشان از جمع سرخپوشان قطعی شده اما مسئولان این باشگاه نام این دو بازیکن را در بین اسامی ارسالی به کنفدراسیون آسیا حفظ کردند. نکته قابل توجه دیگر در لیست پرسپولیس حضور بازیکنان جدید است. با توجه به اینکه پرسپولیس پنجره نقل و انتقالاتش مشکلی نداشت در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان می تواند از خریدهای جدید خود استفاده کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا علیپور ترابی پرسپولیس پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا ترابی علیپور لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که این روزها خود را آماده مصاف حساس جام حذفی برابر آلومینیوم می‌کند، تمرین روز دوشنبه خود را در ورزشگاه کاظمی انجام داد.

در تمرین امروز پرسپولیس که دو میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند.

آنها پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

دیگر خبرها

  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس