Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:09:34 GMT

تاریخ انتخابات بارسا تایید شد؛ با بارتومئو تا نوروز؟

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۳۰۱۶

تاریخ انتخابات بارسا تایید شد؛ با بارتومئو تا نوروز؟

باشگاه بارسلونا تاریخ انتخابات ریاست این باشگاه را اعلام کرده و پیش‌بینی کرد که باشگاه به دلیل اپیدمی کرونا چیزی در حدود 315 میلیون یورو ضرر خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا تایید کرد که انتخابات ریاست این باشگاه در روزهای 20 و 21 ماه مارس 2021 مقارن با 30 اسفند و 1 فروردین پیش رو برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که فشار بر بارتومئو رئیس فعلی روز به روز افزایش می یابد ولی با تایید باشگاه مشخص شد که باشگاه کاتالان قصد ندارد زودتر از تاریخ مشخص شده رئیس فعلی اش را برکنار کرده و انتخابات جدیدی برگزار کند.

 

 

در ماه های اخیر بارتومئو به دلیل افت بارسلونا در زمین چمن با انتقادهای بسیاری مواجه بوده و با توجه به اینکه قصدی برای شرکت دوباره در انتخابات ندارد، بارسلونا از تاریخ اعلام شده به بعد با رئیس دیگری به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

 

البته اگر مخالفین بارتومئو بتوانند پیش از اسفندماه به اندازه کافی امضا از اعضای رسمی باشگاه برای رای عدم اعتماد به بارتومئو جمع کنند باشگاه چاره ای جز برگزاری انتخابات زودهنگام نخواهد داشت. تا کنون برای رای عدم اعتماد به بارتومئو چیزی نزدیک به 75هزار امضا جمع آوری شده است.

 

اما برای اینکه انتخابات زودهنگام برگزار شود مخالفین بارتومئو باید بتوانند تا تاریخ 14 سپتامبر یعنی سه روز دیگر تعداد امضاهای این درخواست را به 16520 برسانند. باشگاه بارسلونا در حال حاضر 140هزار عضو رسمی دارد. سه نامزد انتخابات ریاست بارسلونا، ویکتور فونت، خوان لاپورتا و یوردی فاره اعلام کرده اند که این درخواست را امضا کرده اند. در صورت نرسیدن امضاها به حدنصاب مشخص بارتومئو تا اسفندماه رئیس باقی خواهد ماند.

 

 

بارسلونا جوزپ ماریا بارتومئو (مدیرعامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۳۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!

در حالی که چندین مرتبه ژاوی در کنفرانس‌های متعدد اعلام کرده بود که نظرش برای رفتن در انتهای فصل پابرجاست ولی به شکلی عجیب پس از باخت در ال‌کلاسیکو تصمیمش تغییر کرده و می‌خواهد در بارسلونا بماند!

به گزارش فارس، در اقدامی جالب توجه، ژاوی پس از باخت در ال کلاسیکو و پس از اینکه بارسلونا اندک شانس خود را برای قهرمانی از دست داد، نظرش عوض شده و تصمیم دارد بماند.

ژاوی که مرتبا و چندین بار در فصل اعلام کرده بود که «بی‌برو و برگرد» بارسلونا را ترک می‌کند حالا به مدیران بارسا اعلام کرده که نظرش عوض شده و گزینه «ماندن» روی میز است.

پیش از حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا، مدیران بارسلونا نیز امیدوار بودند که ژاوی در تیم بماند ولی پس از حذف این تیم از اروپا گفته شد که «رافا مارکز» به تیم نزدیک شده و قرار است جانشین ژاوی شود.

باید دید لاپورتا و مدیران بارسلونا برای فصل آینده چه تصمیمی خواهند گرفت. آیا دوباره با ژاوی تمدید خواهند کرد یا افسار تیم را در دست مارکز، سرمربی تیم جوانان خواهد داد؟

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ژاوي: مي‌خواهم در بارسا خداحافظي کنم این مرد استثنایی

دیگر خبرها

  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!
  • طوفان خشم لاپورتا‎:‌‏ ال‌کلاسیکو تکرار شود!‏