Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت گفت: ترم جدید دانشگاه علم و صنعت در همه مقاطع به صورت مجازی برگزار می‌شود، اما کلاس‌های عملی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

ابوالفضل واحدی معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره نحوه برگزاری ترم جدید در این دانشگاه گفت: تمهیدات ثبت‌نام برای پذیرش در ترم جدید انجام شده است و انتخاب واحد از هفته بعد صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ان شاء الله کلاس‌ها از ۲۹ شهریور ماه آغاز خواهد شد؛ تصریح کرد: کلاس‌ها برای همه مقاطع به صورت مجازی برگزار می‌شود، در راستای برگزاری کلاس‌های عملی نیز تمهیداتی اندیشیده شده است به نحوی که برخی از آن‌ها که شرایط برگزاری مجازی را دارند به صورت الکترونیک تشکیل شوند و برخی دیگر که نیاز به حضور دانشجویان در آزمایشگاه را دارد به صورت حضوری و فشرده باشد.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت تصریح کرد: ما تعدادی محدودی از کلاس‌های عملی را به صورت حضوری برگزار می‌کنیم و برای تشکیل آن‌ها نیز تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت خواهیم کرد همان طور که در تابستان کلاس‌های عملی را به صورت فشرده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت مجازی برگزار کردیم.

وی افزود: تدابیری اندیشیده شده است تا دانشجویانی که برای حضور در کلاس‌های عملی و آزمایشگاهی نیاز به خوابگاه دارند از خوابگاه برخوردار شوند. بر این اساس دانشجویانی که در دوره دکتری پژوهشی و یا در مقطع کارشناسی ارشد هستند و پروپوزال آن‌ها به تایید رسیده است می‌توانند از خوابگاه استفاده کنند.  تعداد دانشجویان در هر اتاق بسیار کم خواهد بود تا خطری آن‌ها را تهدید نکند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علم و صنعت آغاز سال تحصیلی دانشگاه علم و صنعت کلاس های عملی ترم جدید کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۳۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۹ صبح در مراکز استان های تهران، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، مازندران، فارس، کرمان، کرمانشاه، گلستان، خراسان رضوی، همدان، یزد برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از امروز چهارشنبه ۵ لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند، از طریق سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir برای ثبت‌نام الکترونیکی اقدام کنند.

هزینه ثبت‌نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت‌نام و از طریق سامانه ذکر شده پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت‌نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6087698

دیگر خبرها

  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • کار عملی کاسا-۱۰۰۰ آغاز می‌شود 
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!