Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: بیش از ۳ هزار نفر عوامل اجرایی ، نظارتی و بازرسی امروز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه غرب استان گلستان فعال هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عبدالرضا چراغعلی صبح امروز در حاشیه آغاز رای گیری مرحله دوم انتخابات اظهارداشت: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرهای غرب استان گلستان از ساعت 8 صبح امروز آغاز شد و واجدان شرایط در شهرستان‌های کردکوی ، بندرگز ، بندرترکمن و گمیشان تا ساعت 18 و به مدت 10 ساعت فرصت دارند نماینده خود در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را از بین دو کاندیدای راه یافته به این مرحله انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات گلستان اظهار کرد: 230 شعبه ثابت و 14 شعبه سیار آرای مردم را در این حوزه جمع‌آوری می‌کنند که از این تعداد 59 شعبه در بندرترکمن، 56 شعبه در گمیشان و 129 شعبه در کردکوی و بندرگز برای اخذ آرای مردم در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: بیش از 3 هزار نفر عوامل اجرایی ، نظارتی و بازرسی امروز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه غرب استان گلستان فعال هستند.

تلاش پلیس گلستان برای برگزاری انتخاباتی آرام و باشکوه؛ همه توان پلیس برای تامین نظم و امنیت در صندوق‌های رأیرئیس ستاد انتخابات استان البرز: مردم در روند اجرایی انتخابات به شایعات توجه نکنندحضور پرشور مردم غرب گلستان در انتخابات دور دوم مجلس / 1800 نفر در 45 دقیقه رأی دادند + فیلم

چراغعلی گفت: 198 هزار و 712 نفر در حوزه انتخابیه کردکوی ، بندرگز،گمیشان و بندر ترکمن واجد شرایط رای دادن هستند.افرادی که دور نخست رای نداده‌اند می‌توانند در هر حوزه انتخابیه‌ای رای دهند، اما افرادی که دور نخست رای دادند امروز ملزم به رای دادن در همان حوزه هستند.

وی افزود: استان گلستان 6 حوزه انتخابیه و 7 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که دوم اسفند پارسال با برگزاری یازدهمین دوره انتخابات تکلیف  5 حوزه انتخابیه مشخص شد و انتخابات در حوزه غرب استان به علت کسب نکردن حد نصاب آراء به دور دوم کشیده شد.

از حوزه غرب گلستان عبدالجلال ایری و رجب محمدآبادی به دور دوم راه یافتند. در دور نخست عبدالجلال ایری 21هزار و 183رای و رجب محمدآبادی 14هزار و 983رای به دست آوردند و به دور دوم راه یافتند.

انتهای پیام/581/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرحله دوم انتخابات مجلس حوزه انتخابیه استان گلستان غرب استان دور دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد

به گزارش خبرنگار مهر مجید درویشی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری ورامین که با حضور سیدمحمدتقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور و با موضوع انتخابات برگزار شد، طی سخنانی گفت: گفت :۴ مؤلفه مقام معظم رهبری سرلوحه کار هیأت‌های اجرایی و نظارت انتخابات ۱۱ اسفند در سطح شهرستان ورامین بود که به صورت کامل اجرا شد.

وی افزود: در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در دشت ورامین ۴۲۰ شعب اخذ رأی با حدود ۱۲ هزار عامل اجرایی نظارتی حضور داشتند که در دور دوم بر اساس ابلاغ وزارت کشور تعداد شعب به ۳۰۷ شعبه کاهش و تعداد عوامل اجرایی نیز کاهش می‌یابد.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات ورامین با اشاره به برگزاری جلسات هیأت اجرایی گفت: بیش از ۱۸ جلسه هیأت‌های اجرایی مرکز حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک در ایام انتخابات برگزار کرد و برای اولین بار در سطح استان تهران از تمامی ۹۸ نامزد ثبت نام کننده مصاحبه انجام داد که ۴۴ نفر آنها شروع به فرایند رقابت کردند.

وی افزود: برای اولین بار سه جلسه توجیهی برای نامزدها و نمایندگان آنها برگزار شد و این جلسات منتج به تخلفات کمتر در ایام تبلیغات انتخابات شد.

درویشی در پایان گفت: با همان دقت و همت انتخابات ۲۱ اردیبهشت در دشت ورامین برگزار می‌کنیم

کد خبر 6088189

دیگر خبرها

  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت ماه میزبان دور دوم انتخابات مجلس هستند
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک است