Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب ارتفاعات البرز در شمال استان‌های البرز، تهران و سمنان، نیمه غربی هرمزگان، برخی مناطق فارس، شمال بوشهر، دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی در استان‌های چهارمحال  بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان ابرناکی همراه با رگبار، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق پیش‌بینی‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنبه و یکشنبه هفته آینده  این شرایط علاوه بر مناطق ذکرشده در شمال غرب و غرب سواحل شمالی کشور برقرار است. روزهای دوشنبه و سه شنبه برای برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی و بارش پراکنده دور از انتظار نیست. شدت بارش  امروز مربوط به غرب هرمزگان، جنوب شرق و شمال فارس، جنوب اصفهان و ارتفاعات شمال شرق تهران است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از امروز تا دوشنبه هفته آینده در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی‌شده است. از امروز تا سه شنبه هفته آینده دبر شمال غرب، سواحل شمالی کشور افزایش نسبی دما (3 تا 6 درجه) و در همین مددت در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کاهش نسبی دما (3 تا 6 درجه) پیش‌بینی‌شده است.

منبع: الف

کلیدواژه: پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۳۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش رگباری باران و وزش تندباد در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش

نیرو‌های هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده باش درآمدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نیرو‌های هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده باش درآمدند.

در این رابطه و براساس هشدار سطح نارنجی هواشناسی بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز دوشنبه در جنوب اردبیل، شرق و جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، لرستان، مرکزی، همدان، اصفهان، قم، غرب سمنان و دامنه و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران، مازندران و گیلان پیش بینی می‌شود.


همچنین در روز سه‌شنبه مرکزی، قم، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، شمال شرق فارس، یزد، نیمه شمالی کرمان، البرز، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان و دامنه و ارتفاعات استان‌های گیلان، مازندران و گلستان شاهد بارندگی و وزش باد خواهند بود.


این شرایط روز چهارشنبه در سمنان، اصفهان، یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، شمال هرمزگان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، نیمه شرقی و شمال فارس، کهگیلویه و بویراحمد و دامنه و ارتفاعات استان‌های گلستان و چهارمحال و بختیاری تداوم دارد.

بر این اساس؛ سازمان امداد و نجات از شهروندان درخواست کرد تا از حضور در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کنند.

دیگر خبرها

  • تا یکشنبه آینده کدام مناطق ایران باران می بارد؟
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • هشدار هواشناسی برای رعد و برق و بارش‌های رگباری در این استان‌ها
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • بارش رگباری باران و وزش تندباد در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان
  • افزایش سرعت باد و رگبار باران در ارتفاعات هرمزگان، ۳ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت