Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-23@20:00:17 GMT

هارمونی هواوی سال بعد می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۳۷۷۴

هارمونی هواوی سال بعد می‌آید

ایتنا - نسخه بتای سیستم عامل هواوی به نام هارمونی در سال جاری ارائه می‌شود. همچنین هارمونی از سال آینده روی دستگاه‌های موبایل عرضه خواهد شد.

شرکت  هواوی تصمیم دارد سال آینده سیستم عامل هارمونی را به عنوان جایگزینی برای اندروید در موبایل هایش عرضه کند. این در حالی است که این شرکت چینی قصد دارد با تحریم های آمریکا مقابله کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از مهر، ریچارد یو مدیر و وانگ چنگلو ازمدیران هواوی روز گذشته در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان که در جنوب چین برگزار شده بود، این خبر را اعلام کردند.

به نوشته روزنامه تلگراف، نسخه بتا سیستم عامل هارمونی در سال جاری عرضه می‌شود و از ۲۰۲۱ میلادی روی موبایل‌ها  ارائه خواهد شد.

این در حالی است که هواوی تصمیم دارد دستگاه‌های جدیدی از جمله مجموعه از لپ‌تاپ‌ها،ایرباد و یک تلفن هوشمند را عرضه کند.

این شرکت  سال گذشته برای نخستین بار از سیستم عامل مذکور رونمایی کرد و آن را یک پلتفرم چند دستگاهی نامید که در ساعت‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها وموبایل‌ها عرضه می‌شود.

آمریکا سال گذشته میلادی هواوی را در فهرست سیاه وزارت بازرگانی خود قرار داد و به همین دلیل شرکت‌های فناوری این کشور نمی‌توانند با شرکت هواوی همکاری کنند. درنتیجه استفاده از اندروید درموبایل‌های هواوی نیز ممنوع شد.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: هارمونی هواوی سیستم عامل سیستم عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر شهرداری اهواز از حمایت‌های شركت نفت و گاز كارون

جام جم آنلاین - خوزستان، عالی پور مدیر درآمد شهرداری اهواز،رسول جامعی شهردار منطقه۲ و فرامرز نجف پور شهردار منطقه ۷ اهواز در دیداری صمیمی با مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون ،از نگاه مسئولانه شهروئی و حمایت‌های همه جانبه ایشان از اجرای پروژه های عمرانی شهری تقدیر و تشکر نمودند.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در ابتدای این نشست، ضمن خیر مقدم به حاضرین و ارایه گزارشی از اقدامات این شرکت اظهار داشت:شرکت نفت و گاز کارون در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و مشارکت در اصلاح چشم انداز شهری با حمایت و تاکید مدیر عامل محترم مناطق نفتخیز جنوب نسبت به مشارکت و پشتیبانی از پروژه های عمرانی و زیبا سازی شهری اقدام نموده که همکاری در ساماندهی محل دفن پسماندهای برومی ، جمع آوری نخاله های ساختمانی رها شده در بلوار نفت اهواز و پاکسازی محل مورد نظر در مجاورت مجموعه صنعتی شماره ۲ این شرکت بخشی از این موارد می‌باشند.

حسن شهروئی با تاکید بر لزوم تعامل و همدلی همه دستگاه‌ها در زیبا سازی شهر افزود : احداث دیوار بتنی در بلوار نفت و منطقه مهاجرین جنگی در راستای صیانت از اراضی و تاسیسات صنعت نفت و کمک به زیباسازی منظر شهری، کاشت ۵۰۰۰ نهال در حاشیه بلوار نفت در حد فاصل سه راهی فرودگاه تا میدان چهار اسب با همکاری مناطق نفتخیز جنوب،پرداخت حق السهم عوارض شهرداری‌ها از دیگر اقدامات شرکت نفت و گاز کارون می‌باشد.

شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون بزرگ ترین شرکت بهره بردار مناطق نفتخیز جنوب است که در کنار وظیفه ذاتی و رسالت خطیر تولید نفت و گاز، هیچگاه از عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود و توجه به عمران و آبادی جوامع پیرامونی شهری و روستایی همجوار تاسیسات غافل نبوده و همواره نسبت به این امر اهتمام لازم را داشته است.

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد
  • «متاورس» بازگشته است
  • افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز
  • اولین اتوبوس‌ خودران شیفت شب جهان در سئول (فیلم)
  • « متاورس » بازگشته است؟
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران
  • دلیل واقعی قطعی مداوم سرویس‌های متا
  • بزرگترین آب شیرین کن استان در آبادان راه اندازی می شود
  • تقدیر شهرداری اهواز از حمایت‌های شركت نفت و گاز كارون
  • قابلیت ویژه گوشی پرچم‌دار ۲۰۲۴ هواوی برای اصلاح عکس‌ها با هوش مصنوعی