Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: آزمون استخدامی مجدد به صورت داخلی برای آموزشیاران سوادآموزی کشور و استان برگزار می‌شود.   زارع پور افزود: این آزمون ویژه آن عده از آموزشیاران سوادآموزی است که در آزمون قبلی نمره حد نصاب را کسب نکرده یا بنا به دلایلی غایب بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او بیان کرد: همزمان با سراسر کشور آزمون استخدامی آموزشیاران سوادآموزی روز جمعه ۲۰ تیرماه ۱۳۹۹ در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: برگزاری آزمون استخدامی مجدد برای آموزشیاران سوادآموزی این استان و دیگر استان‌ها پس از موافقت وزیر آموزش و پرورش با پیشنهاد رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور است.   زارع پور افزود: زمان، نحوه و دیگر جزئیات برگزاری آزمون استخدامی مجدد به زودی از سوی وزارت آموزش و پرورش تعیین و به آموزشیاران سوادآموزی کشور و کهگیلویه و بویراحمد اعلام خواهد شد.
او بیان کرد: ۴۶۷ نفر از آموزشیاران سوادآموزی مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در آزمون استخدامی ۲۰ تیرماه امسال شرکت کردند که از این تعداد ۳۱۳ نفر نمره قبولی گرفتند.   بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ نرخ باسوادی گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال در کهگیلویه و بویراحمد ۹۲.۷ درصد است. انتهای پیام/س  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد آموزش و پرورش سوادآموزی آموزشیاران سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد آزمون استخدامی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۴۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسری امتیازات رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران نهضت سوادآموزی

دیوان محاسبات کشور آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی را مشمول امتیازات قانون نظام رتبه بندی معلمان اعلام کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، این نهاد نظارتی مستند به مفاد ماده 4 قانون نظام رتبه بندی معلمان و تبصره 1 ماده 3 آیین نامه اجرایی قانون مذکور و اصلاحیه آن، آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی را مشمول امتیازات قانون نظام رتبه بندی معلمان اعلام کرد.

ماده 4 - فرآیند رتبه بندی برای کلیه معلمان، در یکی از رتبه‌ های ماده (3) این قانون و مطابق آیین ‌نامه اجرائی آن حداکثر تا سه ماه پس از ابلاغ قانون، بر مبنای امتیازات ناشی از معیارهای ذیل با رعایت ترتیب اولویت، انجام می‌ شود.
1 ـ شایستگی عمومی
2 ـ شایستگی تخصصی
3 ـ شایستگی حرفه‌ ای
4 ـ تجربه

تبصره ـ افراد موضوع لایحه قانونی راجع به استفاده کارکنان کادر اداری وزارت آموزش و پرورش که برای خدمت معلمی استخدام شده ‌اند از طرح طبقه ‌بندی مشاغل معلمان کشور و احتساب سوابق تجربی آنان مصوب 17 /9 /1358 شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران با اصلاحات بعدی، نیز مشمول این قانون می ‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسری امتیازات رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران نهضت سوادآموزی
  • هزینه ۳ میلیونی مرحله مصاحبه برای استخدام آموزگار!
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • نتایج اولیه آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • ارزیابان آزمون استخدامی معلمان از سوگیری شخصی پرهیز کنند