Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، میشل عون، رئیس جمهور لبنان در آغاز جلسه شورای عالی دفاع پیرامون انفجار بیروت گفت، آتشی که در بندر بیروت درگرفت احتمالا اقدامی خرابکارانه و هدفمند یا نتیجه اشتباه فنی یا نادانی یا اهمال بوده است و در هر صورت باید دلیلش در سریعترین زمان ممکن مشخص و عاملان مجازات شوند.

وی افزود، به ویژه پس از فاجعه ای که آتش سوزی اول به بار آورد، هیچ گونه خطایی که به چنین آتش سوزی منجر شود، دیگر قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز باید روی بررسی اقدامات موثر برای اطمینان از تکرار نشدن این اتفاق متمرکز شد.

پیش از این، عون از شورای عالی دفاع خواسته بود برای بررسی آتش سوزی روز پنجشنبه بیروت تشکیل جلسه دهد.

در پی انفجار بیروت در چهارم اوت، روز پنجشنبه آتش سوزی بزرگی در بندر بیروت رخ داد و بخش زیادی از بندر و منطقه اطراف آن را ویران کرد.

اهالی بیروت شراره های آتشی که در منطقه ویران شده بندر بیروت متصاعد می شد را دیدند اما دلیل این حریق بلافاصله مشخص نشد.

این آتش سوزی پس از آن رخ داد که چهارم اوت انفجاری در اثر انباشت نادرست مقدار زیادی نیترات آمونیوم، بندر بیروت منفجر شد و خسارات جانی و مالی بی سابقه ای برجای گذاشت.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: میشل عون بیروت لبنان نیترات آمونیوم بندر بیروت آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلکسی واچ ۷ سامسونگ در مرجع صدور گواهی بلوتوث رؤیت شد

انتظار می‌رود سامسونگ دومین رویداد گلکسی Unpacked خود را امسال در ماه ژوئیه (تیر-مرداد ۱۴۰۳) برگزار کند. به‌نظر می‌رسد در این رویداد، سامسونگ از گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فلیپ ۶ و زد فولد ۶ در کنار حلقه مرموز گلکسی رینگ رونمایی می‌کند. علاوه‌براین، احتمالاً ساعت جدید سامسونگ یعنی گلکسی واچ ۷ نیز معرفی خواهد شد. رونمایی از این ساعت هوشمند به‌دلیل وجود یک سرنخ جدید، حالا محتمل‌تر به‌نظر می‌رسد.

به گزارش گیزموچاینا، یک ساعت هوشمند جدید از سامسونگ با شماره مدل SM-L305U در وب‌سایت گواهی بلوتوث SIG ظاهر شده است.

درحالی‌که هنوز در این سایت نامی برای دستگاه وجود ندارد، گمان می‌رود که این ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ باشد. سایت گواهی بلوتوث SIG تأیید کرده است که این گجت از اتصال بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی می‌کند. البته این موضوع یک افشاگری بزرگ نیست، زیرا بلوتوث ۵.۳ آخرین نسخه تجاری موجود این فناوری است و در گلکسی واچ ۶ نیز وجود داشت.

متأسفانه، گواهی بلوتوث SIG چیز زیادی فراتر از جزئیات فناوری‌های ارتباطی را نشان نمی‌دهد. با‌این‌حال، گزارش سام‌موبایل حاکی از آن است که مدل SM-L305U به نوع ۴۰ میلی‌متری Watch 7 با قابلیت اتصال LTE برای بازار ایالات‌متحده مربوط می‌شود.

جالب‌تر اینکه براساس گزارش سام‌موبایل، گلکسی واچ ۷ احتمالاً ۳۲ گیگابایت حافظه خواهد داشت. میزان حافظه در واچ ۶، ۱۶ گیگابایت است. علاوه‌براین، احتمالاً سری گلکسی واچ ۷ دارای سه مدل خواهد بود. این شرکت تاکنون تنها دو مدل برای سری گلکسی واچ عرضه کرده است.

با توجه به اینکه هنوز چند ماه دیگر تا معرفی و عرضه این محصول فاصله داریم، می‌توان انتظار داشت که در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری درباره سری Galaxy watch 7 منتشر شود. در آخر، هنوز اطلاعاتی درباره قیمت احتمالی این ساعت هوشمند منتشر نشده است. باید منتظر ماند و دید که سامسونگ برای رقابت با ساعت‌های هوشمند برند‌های دیگر، چه ویژگی‌هایی را برای ساعت هوشمند نسل بعدی خود درنظر می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • فسیل شاه‌کانگورو پیدا شد / عکس
  • فلاحت پیشه: احتمالا تنش ایران و اسرائیل پایان یافته
  • رشد ۴۶ درصد لایروبی در اسکله ها و آبراه های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی
  • گلکسی واچ ۷ سامسونگ در مرجع صدور گواهی بلوتوث رؤیت شد
  • آتش سوزی گسترده در منطقه نقب اسرائیل بر اثر حملات موشکی ایران+ فیلم
  • آتش سوزی گسترده در منطقه نقب اسراییل بر اثر حملات موشکی ایران
  • شادی مردم بیروت از آغاز حملات پهپادی ایران به اسرائیل را ببینید
  • میگوهای پرورشی بدتر بودند یا توریست ها؟
  • بیروت: اسرائیل باید از همه اراضی اشغالی لبنان خارج شود
  • پهلوگیری نخستین کشتی حامل مالچ چوب در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام‌ خمینی(ره)