Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سپاه امام سجاد استان هرمزگان با پشتیبانی از حوزه علمیه استان، نقش مهمی در بهره‌برداری از مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل علیه السلام ایفا کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سپاه امام سجاد استان هرمزگان با رصد محلات و احساس خلا تقش روحانیت در برخی محلات و مساجد، اقدام به ترغیب بسیجیان برای حضور در حوزه علمیه و فراگیری علوم دینی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه هرمزگان: ظرفیت‌های سپاه و بسیج به کمک حوزه‌های علمیه استان می‌آید + فیلمبهره‌برداری از حوزه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) بندرعباس به روایت تصاویرحوزه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) در بندرعباس افتتاح شد

به گفته فرمانده سپاه امام سجاد، این نهاد انقلابی با همکاری حوزه علمیه استان به دنبال تربیت نسل جدید مومن و انقلابی و بصیر است تا بتوانند با حضور در محلات، قرارگاه تحول محلات را مدیریت و برنامه‌ریزی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان نیز تاسیس حوزه علمیه حضرت ابوالفضل علیه السلام را گام موثری در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برشمرد و تاکید کرد تاسیس این حوزه با پشتیبانی سپاه امام سجاد نگید بخش تربیت نسل جوان بصیر و انقلابی خواهد بود که با درک درست مسائل به روشنگری مطالب روز برای مردم خواهند پرداخت.

در ادامه گزارش اختصاصی تسنیم از همکاری سپاه و حوزه علمیه در راه‌اندازی حوزه علمیه حضرت ابوالفضل علیه السلام بندرعباس را مشاهده خواهید کرد:

گزارشگر: فاطمه رستخیز

انتهای پیام/862/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوزه علمیه حضرت ابوالفضل سپاه امام سجاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۴۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان هفتمین جشنواره علامه حلی در استان هرمزگان اعلام شد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام عباس خیر اندیش اظهار داشت: ثبت نام هفتمین جشنواره علامه حلی(ره) در استان هرمزگان برای طلاب و اساتید در سال جاری آغاز شد.

وی افزود: در این جشنواره طلاب جوان زیر ۳۵ سال حوزه‌ علمیه برادران و خواهران استان هرمزگان، متولدین ۱۳۶۸/۰۱/۰۱ و مابعد آن تا پایان روز یک‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ فرصت دارند فرایند ثبت‌نام در این جشنواره را تکمیل نمایند.

معاون پژوهش حوزه علمیه هرمزگان بیان کرد: همچنین، اساتید بدون شرط سنی و با داشتن کد استادی در حوزه‌های علمیه برادران در سال جاری یا مجوز تدریس در حوزه‌های علمیه خواهران و جامعةالزهراء(س) در سال جاری، می‌توانند در بخش اساتید این جشنواره شرکت نمایند.

حجت‌الاسلام خیر اندیش خاطرنشان کرد: آثار ارسالی می‌بایست در یکی از گروه‌های علمی ده‌گانه جشنواره شامل: «تفسیر و علوم قرآنی»، «علوم حدیث و درایه»، «کلام»، «اخلاق و تربیت»، «فقه و حقوق اسلامی»، «فلسفه و منطق»، «اصول فقه»، «تاریخ اسلام»، «ادبیات» و «علوم انسانیِ مرتبط با حوزه دین» و در قالب: «مقاله»، «کتاب»، «تحقیق پایانی سطح دو» و «پایان‌نامه سطح سه حوزه یا کارشناسی ارشد دانشگاهی طلاب» باشد.

وی با اشاره به اینکه «نقش حوزه‌های علمیه در راهبردهای فرهنگ عمومی و دین‌داری جامعه» و " پژوهش و تبلیغ؛ ابزارها و شیوه ها" به عنوان موضوعات بخش ویژه جشنواره کشوری است، یادآور شد: افرادی که در این موضوع آثار خود را به جشنواره ارسال نمایند از ۵ امتیاز ویژه در ارزیابی آثار و در صورت برگزیده شدن، معادل ۱.۵ برابر جوایز منتخبین بخش عادی جشنواره بهره‌مند خواهند شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه هرمزگان، ابراز کرد: لینک ثبت‌نام و فایل راهنمای ثبت‌نام در سامانه جشنواره برای ثبت نام علاقمندان به شرح زیر است:

http://ssmp.ismc.ir/?token=۰BB۵۳۱FB-۹۱A۸-۴FAF-B۲۹۹-۳۷۶۳۶B۰۴BDB۳، همچنین علاقمندان می‌توانند برای دریافت فایل راهنمای ثبت‌نام در سامانه جشنواره به لینک زیر
https://eitaa.com/pazhoohesh_hormozgan/۴۵۲۹ مراجعه کنند. 

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • فراخوان هفتمین جشنواره علامه حلی در استان هرمزگان اعلام شد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • امضای تفاهمنامه تأمین محتوای علمی و آموزشی حوزه های علمیه افغانستان
  • تأمین محتوای علمی و آموزشی حوزه‌های علمیه افغانستان
  • راه‌اندازی قرارگاه‌های جهادی در مناطق حاشیه‌ای لرستان
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه