Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@13:20:26 GMT

بهره‌برداری از پروژه آبرسانی روستای احمد آباد دلگان

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۴۸۲۶

بهره‌برداری از پروژه آبرسانی روستای احمد آباد دلگان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، بهره‌برداری از پروژه آبرسانی روستای احمد آباد دلگان به همت گروه جهادی شهید ردانی پور و اداره  آب و فاضلاب دلگان با کار جهادی ۷۲ ساعته ( شامل انتقال آب با لوله و احداث مخزن) انجام شد.

فرماندار دلگان افزود: طی هفته اتی با مشارکت آب و فاضلاب،  امور عشایری و فرمانداری شهرستان ، مردم روستای باقر آباد دلگان نیز  از نعمت آب شرب بهداشتی  برخوردار میشوند

فرماندار و رئیس شورای حفاظت از اراضی دلگان همچنین از شناسایی و توقیف ۴ دستگاه حفاری غیر مجاز در دلگان و رفع تصرف ۲۵ هکتار اراضی ملی طی هفته جاری  به همت منابع طبیعی و امور آب دلگان با هماهنگی مقام قضایی و همکاری نیروی انتظامی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/3139

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: آب فاضلاب فرماندار دلگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۴۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب شرب در بخش آکرم آباد یزد

مجید آخوندزاده مدیر امور آبرسانی شهرستان یزد با بیان اینکه چاه تامین آب شرب در شرایط اضطراری بخش آکرم آباد با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید، گفت: با حفر این چاه بیش از ۱۵ هزار نفر از جمعیت بخش اکرم آباد از بهبود فشار آب و آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند.

او دبی آب این چاه را ۲۰ لیتر بر ثانیه عنوان کرد و افزود: خط انتقال این چاه ۱۰۰ متر است که آب این چاه را به مخزن پنج هزار مترمکعبی اکرم آباد انتقال می‌دهد.

مدیر امور آبرسانی شهرستان یزد مدیریت مصرف آب برای گذر از تنش آبی تابستان پیش رو را ضروری خواند و ادامه داد: امیدوار هستیم بتوانیم با صرفه جویی و همراهی مردم در تابستان ۱۴۰۳ کمترین قطعی و افت فشار را شاهد باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • تامین آب شرب در بخش آکرم آباد یزد
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • آب شرب مناطق سیل‌زده نیکشهر، زرآباد و کنارک وصل شد