Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: مشکل خاصی تا این لحظه در روند برگزاری انتخابات رخ نداده است.

به گزارش مشرق، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیرکشور در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: امروز توفیق داریم که انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۰ حوزه انتخابیه، ۲۳ شهرستان و ۸ استان، برگزار کنیم.

وی اظهار داشت: تا الان الحمدالله روند کار بسیار خوب بوده و مشکل خاصی نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژگی این مرحله از انتخابات مواجهه با کرونا بوده است که به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا عمل کردیم و همه شرایط آماده شده است.

بیشتر بخوانید:

موسوی: شمارش آرا از ساعت ۱۸ آغاز می‌شود فیلم/ نتایج انتخابات امروز چه زمانی اعلام می‌شود؟

رحمانی فضلی تصریح کرد: در ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا گفته بودند فاصله‌ها رعایت شود. مثلاً عنوان شده بود هر کسی که وارد می‌شود باید در حوزه رای گیری ماسک داشته باشد و خودکار شخصی بیاورد و ما هم امکانات ضدعفونی را گذاشته‌ایم.

وزیر کشور با تاکید بر حضور در ساعات اولیه انتخابات برای رای دادن، خاطر نشان کرد: امیدواریم این یک انتخابات سالم، خوب و قانونی در امروز داشته باشیم و در کنار آن بتوانیم آسیب شناسی و جمع بندی برای یک انتخابات باشکوه در ۱۴۰۰ برای ریاست جمهوری کنیم که اگر وضعیت کرونا تداوم داشته باشد این انتخابات می‌ـواند الگویی باشد برای انتخابات ریاست جمهوری باشد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین مجلس شورای اسلامی وزیر کشور رحمانی فضلی انتخابات انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای

نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای در ورزش ویژه کاپیتان‌ها و نخبگان ورزشی تیم‌های ملی در قشم برگزار شد.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073491 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است
  • چند درصد ایرانی‌ها سفر می‌روند؟
  • پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم
  • هوای لامرد، امروز ناسالم برای گروه‌های حساس
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم/غرامت نگرفتم
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • ورزقان علی‌رغم تمام ظرفیت‌های معدنی همچنان محروم است