Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم‌پور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت هفته دفاع مقدس گفت: نباید وجود ویروس کرونا باعث تعطیلی برنامه‌های هفته دفاع مقدس شود و لازم است با اجرای برنامه‌های جدید همراه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، این هفته را گرامی بداریم.

«احسان کریم‌پور» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: نباید وجود ویروس کرونا باعث تعطیلی برنامه‌های هفته دفاع مقدس شود و لازم است با اجرای برنامه‌های جدید همراه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، این هفته را گرامی بداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به اینکه امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس است افزود: با توجه به اینکه شهرستان اندیمشک بخشی از هویت خود را مدیون دفاع مقدس است، مسئولان ادارات باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نسبت به تکریم شهدا و رزمندگان ادارات متبوع خود، نمادسازی و نصب بنر با محتوای دفاع مقدس اقدام کنند.

 

وی از برگزار نشدن رژه نیروهای مسلح در روز ۳۱ شهریور به دلیل وجود ویروس کرونا خبر داد و اذعان داشت: در این روز توزیع بسته‌های معیشتی مزین به تصاویر شهدا تحت عنوان رزمایش کمک مومنانه میان خانواده‌های نیازمند صورت می‌گیرد.

 

کریم‌پور شعار «ما قوی هستیم» را شعار محوری هفته دفاع مقدس عنوان کرد و ادامه داد: ما در عمل هم این شعار را نشان دادیم که صلابت نیروهای مسلح در موشک باران پایگاه عین‌الاسد و حرکت کشتی‌های قاره پیما به بهترین نحو ممکن انجام شد.

 

وی با بیان اینکه برخی افراد در کشور خواسته یا ناخواسته به دنبال حذف کلمه شهید در کتب درسی، معابر و میادین هستند و مقام معظم رهبری نیز نسبت به این موضوع هشدار داده‌اند تصریح کرد: چهار کتاب با همکاری ستاد کنگره شهدا، موسسه غدیر و سپاه شهرستان اندیمشک در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گلباران مزار شهدا را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد و اضافه کرد: در این هفته به همت بسیج مساجد و محلات، درب منازل شهدا با تجمع‌های کوچک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی یاد و خاطره آنها با روایتگری رزمندگان دوران دفاع مقدس گرامی داشته می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه شهر اندیمشک، شهر یادمان‌های دفاع مقدس است خاطر نشان کرد: از پل کرخه تا پادگان‌های دوکوهه، کرخه و زین‌الدین، پلاژ و بیمارستان‌های صحرایی و شهید کلانتری از یادمان‌های دفاع مقدس شهرستان اندیمشک هستند که به عنوان بخشی از هویت فرهنگ ایثار این شهرستان محسوب می‌شوند.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه رژه ۳۱ شهریور هفته دفاع مقدس برنامه های هفته دفاع مقدس پروتکل های بهداشتی وجود ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان یزد مکانی که گوشه‌ای از رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی را روایت می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: در این مرکز مناطق عملیاتی و حماسه آفرینی دلاورمردان ایران اسلامی در قالب ماکت و بازسازی صحنه به تصویر کشیده شده است.

سرهنگ زارع ادامه داد: این موزه در مساحتی بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع و در ۴ بخش طراحی شده که تصاویر ۴ هزار شهید استان نیز روی آیینه خودنمایی می‌کند.

وی ادامه داد: این فضای مناسب فرصتی است تا نسل نوجوان و جوان جامعه با فداکاری و جانفشانی رزمندگان در دوران دفاع مقدس آشنا شوند و از آنها الگو بگیرند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای بازدید از این موزه می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر‌ها نیز از ساعت ۱۷ تا ۲۱ به این مرکز فرهنگی واقع خیابان شهید تیمسار فلاحی، جنب پارک آزادگان مراجعه کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • استحکام پایه‌های جامعه از نور و انرژی شهدا است
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد