Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@18:15:14 GMT

نماینده‌ مردم تهران مهمان دستخط می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۵۶۱۱

نماینده‌ مردم تهران مهمان دستخط می شود

حجت الاسلام سید محمود نبویان، جمعه این هفته ( 21 شهریورماه) میهمان برنامه تلویزیونی «دست‌خط» خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، حجت الاسلام سید محمود نبویان ، نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور در استودیوی برنامه "دستخط "پیرامون موضوعاتی همچون  مذاکرات هسته‌ای در سال‌های اخیر و بررسی نتیجه‌ی آن در مجلس فعلی، شروع به کار مجلس جدید، وضعیت اقتصادی فعلی، ‌ روابط خارجی دولت، ادامه‌ی مذاکرات دولت در برجام و تعامل دولت و مجلس به گفتگو می نشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتگوی محمد حسین رنجبران با سید محمود نبویان جمعه 21 شهریورماه  ساعت16:30 از شبکه پنج سیما پخش می شود.

" دستخط " که به گفتگو های صریح با نخبگان سیاسی ،فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی می پردازد، با دکوری که المانی از یک کتاب است ، بر روی آنتن می رود .

برنامه " دستخط " کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی مریم حداد ، اجرا، سردبیری و نویسندگی " محمد حسین رنجبران ، تدوین و کارگردانی هنری حمید رضا خوشبازان، مدیر تولید محمد رضا قنادان زاده و دستیاری عبدالرضا منزوی هر هفته جمعه ها  از شبکه پنج سیما پخش می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماینده مجلس شورای اسلامی دستخط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۵۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شریان های رشت، مسدود است/رشت تحمل این حجم مهمان نوروزی را ندارد

ایسنا/گیلان کارشناس برنامه‌ریزی و آمایش شهری گفت: شبکه کالبدی و شریان‌های گیلانشهر رشت تاب آوری و تحمل پذیری این حجم مهمان نوروزی را ندارد.

عماد مطالبی امروز ۸ فروردین ماه در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه وقتی به شبکه کالبدی دسترسی شهر رشت نگاه می‌کنیم، فرسودگی شدیدی در زیر ساخت‌های آن مشاهده می‌شود، اظهار کرد: متاسفانه با ورود و پیک خودرو در مناسبت‌ها و تعطیلات حجم آمد و شد شهری بسیار بالا می‌رود و باید گفت شهر قفل می‌شود و در تمامی ورودی‌ها و خروجی‌ها با ازدحام خودرو به شکل وصف ناپذیری روبرو هستیم.

وی افزود: گاهی با ارائه بعضی از طرح‌ها و تقاطع‌های غیر همسطح متاسفانه می‌بینیم شهر رشت در انفجاری از خودرو هم در مسیرهای اصلی و هم در معابر فرعی دچار گلوگاه‌های شدید ترافیکی شده است و ما نتوانسته‌ایم خیابان‌های متناظر جدیدی با ظرفیت مناسب برای تخلیه خودرو از شریان‌های اصلی ایجاد کنیم. 

این کارشناس برنامه‌ریزی و آمایش شهری گفت: ما باید به زیرساخت‌های شهری بیندیشیم، بویژه در ایجاد شبکه کالبدی و دسترسی و معابر بتوانیم با یک امکان سنجی و ظرفیت سنجی مناسب با تاکید بر زیست بوم گیلانشهر رشت و در نظر گرفتن حوزه نفوذ آن و مواردی مانند ازدحام و شلوغی و میزان تردد خودرو در پیک آمد و شدها بتوانیم مطلوبیت لازم را در تدوین و ارایه خدمات برای شهروندان و شهر رشت برقرار سازیم.

مطالبی تصریح کرد: در این مسیر باید در تحقق پذیری دسترس پذیر بودن شهر رشت برای همگان، با توجه به جلب گردشگر از تمام نقاط کشور اهتمام جدی و برنامه‌ریزی دقیق برای اجرا و عملیاتی شدن آن داشته باشیم. 

وی با بیان اینکه نگاه و رویکرد ما در ارائه یک شهر زیست پذیر باید در مسیر پیوند عدالت اجتماعی و عدالت فضایی باشد، خاطرنشان کرد: باید بدنبال ساخت خیابان‌های جدید و متناظر و رینگ‌های مکمل به همراه روش‌های نوین حمل و نقل سبز و استفاده از الگوهای آمایشی نوین باشیم تا بتوانیم به معنی واقعی به توسعه پایدار شهری برسیم و رفاه آسایش و آرامش رشتوندانمان را فراهم سازیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جاده پلدختر معمولان خرم‌آباد نیازمند توجه فوری و بسیار جدی دولت است
  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • محمد صدر: لایحه حجاب بانک‌ها را هم ورشکسته می‌کند
  • ویژه برنامه های شبکه تهران سیما در شب های قدر
  • سید محمد صدر: این شک وجود دارد، نفوذ خارجی پشت پرده لایحه حجاب باشد/ برخی افراد تندرو عقل کامل ندارند/ این لایحه بانک‌ها را ورشکسته می‌کند
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • شریان های رشت، مسدود است/رشت تحمل این حجم مهمان نوروزی را ندارد
  • محمد صدر: این شک وجود دارد، نفوذ خارجی پشت پرده لایحه عفاف و حجاب باشد /برخی افراد تندرو عقل کامل ندارند /این لایحه بانک ها را ورشکسته می کند
  • نماینده مجلس: دولت کاری کرده که شرکت‌هایی که کار دانش‌بنیان نمی‌کنند، خودشان را دانش‌بنیان جا می‌زنند
  • نماینده مجلس:دولت رئیسی کاری کرده که حتی شرکتهایی که کار دانش بنیان نمی کنند، خودشان را دانش بنیان جا می زنند