Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدامراد صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان اظهار داشت: این دوره از برگزاری انتخابات با توجه به بحران شیوع کرونا شرایط ویژه‌ای داشت از این رو از شب گذشته اقدامات گندزدایی با همکاری نیروهای شهرداری در همه شعب انتخاباتی انجام شد.

وی با بیان اینکه همانند دوره اول انتخابات در دوره دوم نیز ۱۳۹ شعبه در این دوره از انتخابات آماده برگزاری این انتخابات شد، افزود: برای اجرای این انتخابات در ستاد انتخاباتی شهرستان کمیته بهداشت انتخابات نیز با مسئولیت مدیر مرکز بهداشت شهرستان راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار لنجان با اشاره به اینکه شهروندان نیز رعایت پروتکل‌های بهداشتی را از ابتدای برگزاری انتخابات تاکنون داشته‌اند، اضافه کرد: در این راستا در هر شعبه ناظران بهداشت حضور دارند ضمن اینکه بازرسان به صورت سیار نیز بر این امر در شعب اخذ رأی حضور دارند.

وی با بیان اینکه تأمین ماسک، مواد ضد عفونی کننده و پد الکل نیز در شعب اخذ رأی صورت گرفته است، ادامه داد: استقبال مردم نیز از این انتخابات علی رغم اینکه دور دوم بوده و پیش بینی استقبال کمتر از دوره اول بود، خوب ارزیابی می‌شود ضمن اینکه انتخابات تا ساعت ۱۸ ادامه دارد.

فرماندار لنجان گفت: در این دوره از انتخابات حسین رجایی و علی یوسف‌پور برای حضور در مجلس شورای اسلامی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

کد خبر 5021170

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی فرمانداری لنجان پروتکل های بهداشتی مجلس یازدهم ویروس کرونا محرم 99 شیراز بازگشایی مدارس آمار کرونا بوشهر گرگان مجلس شورای اسلامی عاشورا کرمانشاه انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرکرد مراسم عزاداری شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دبیر اجرایی برنامه‌های هفته ملی سلامت در شهرداری تهران گفت: نزدیک به ۷۰ غرفه در این نمایشگاه برپا شده که در حوزه سلامت به شهروندان خدمت رسانی می‌کند.

خانم مرادی افزود: بخش‌های مشاوره سلامت روان، خدمات دندانپزشکی، متخصصان در حوزه قلب و عروق، اورولوژی و زنان و زایمان، مشاوران حوزه تغذیه و حوزه مامایی در این نمایشگاه حضور دارند که این بخش با استقبال حداکثری شهروندان مواجه شده است.

دبیر نمایشگاه سلامت شهر همچنین گفت:در این نمایشگاه، گروه‌های جهادی و مردمی که می‌توانند خدماتی در بخش سلامت ارائه دهند، هم حضور دارند.

خانم مرادی افزود: نمایشگاه سلامت شهر به مناسبت هفته ملی سلامت و با هدف ارائه توانمندی‌های مدیریت شهری در حوزه سلامت و حضور حداکثری سازمان‌های مردم نهاد، انجمن‌های علمی، دانشگاهی، واحد‌های خدمت رسان در حوزه سلامت و ارتقای فرهنگ خودمراقبتی دربین شهروندان تا ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در بوستان لاله پذیرای شهروندان است.

دبیر اجرایی برنامه‌های هفته ملی سلامت در شهرداری تهران گفت: اداره کل سلامت شهرداری تهران، با توجه به جایگاهی که در افزایش سطح سواد سلامت و کیفیت زندگی شهروندان دارد و ظرفیت‌های مختلف مانند خانه‌های سلامت و مراکز فراموز و فراهنگ برنامه‌های مختلفی در این نمایشگاه پیش بینی کرده است.

خانم مرادی افزود: پژوهش‌ها نشان می‌دهد بیماری‌های قلبی و عرقی، کم تحرکی، رفتار‌هایی که سلامت روان و ایمنی شهروندان را تهدید می‌کند، سلامت شهروندان را تحت تاثیر قرار داده است که در برگزاری نمایشگاه، تلاش شده این اولویت‌ها در نظر گرفته شود و برنامه‌ها طبق نظر متخصصان حوزه علوم سلامت باشد.

دبیر نمایشگاه سلامت شهر همچنین گفت: درطول سال هم برنامه‌هایی که در این نمایشگاه برگزار می‌شود در خانه‌های سلامت اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران