Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@08:22:29 GMT

زیدان به دنبال شکستن یک طلسم 12 ساله در رئال

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۶۲۲۹

زیدان به دنبال شکستن یک طلسم 12 ساله در رئال

رئال مادرید از سال 2008 دیگر نتوانسته از عنوان قهرمانی خود در لالیگا دفاع کند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید زمستان گذشته و پس از پیروزی بر بارسا در ال کلاسیکو به صدر لالیگا رفت ولی چند روز بعد با شکست از بتیس و برتری بارسا بر سوسیداد، به رده دوم بازگشت. شیوع کرونا و وقفه لالیگا به سود کهکشانی ها تمام شد و زیدان توانست تیمی متحد و منسجم را برای یازده بازی باقیمانده به میدان بفرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال توانست ده بازی از یازده بازی را با برد پشت سر بگذارد و با 5 امتیاز بیشتر از بارسا عنوان قهرمانی را از آن خود کند. باشگاه مادریدی توانسته اکثر مهره های تاثیرگذار خود را برای فصل بعد حفظ کند و به این مجموعه مارتین اودگارد هم اضافه شده است.

 

 

 

 

زین الدین زیدان برای فصل پیش رو به تکرار عنوان قهرمانی لالیگا فکر می کند و نگاهی خاص نیز به لیگ قهرمانان دارد. رئال از سال 2008 که توانست با برند شوستر از عنوان قهرمانی لالیگای خود دفاع کند، دیگر نتوانسته موفق به این کار شود.

ژوزه مورینیو فصل 13-2012 نتوانست از قهرمانی تیمش دفاع کند و پشت سر بارسا عنوان دوم را کسب کرد. زین الدین زیدان هم که فصل 17-2016 رئال را قهرمان لالیگا کرده بود، نتوانست فصل 18-2017 از این عنوان دفاع کند. باید دید این بار سرمربی فرانسوی موفق به شکستن طسم 12 ساله خواهد شد یا خیر. کار او با توجه به وضعیت بحرانی بارسلونا شاید ساده تر از سه سال قبل باشد.

 

 

بارسلونا زیدان (سرمربی) رئال مادرید ادن هازارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا زیدان سرمربی رئال مادرید ادن هازارد عنوان قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید قرار گرفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد تا یک هفته بسیار دشوار را پشت سر گذاشته باشد.

این نتیجه در حالی برای شاگردان ژاوی رقم خورد که آنها معتقد بودند گل سالمی که لامین یامال به ثمر رسانده و از روی خط دروازه عبور کرده بود به اشتباه از سوی داور وسط و کمک داور ویدیویی اعلام نشده است. آنها همچنین به پنالتی اعلام شده در سر برخورد کوبارسی با واسکز اعتراض داشتند.

با این حال لالیگا اعلام کرد که داوری این دیدار مشکل خاصی نداشته و نمره قبولی را گرفته است و همین موضوع باعث عصبانیت مدیران بارسا شد و حالا RAC1 خبر داده است که آنها تصمیم‌شان را برای شکایت رسمی از اتفاقاتی که در جریان الکلاسیکو رخ داد گرفته‌اند.

مدیران بارسا با این شکایت در واقع از کمیته داوران خواسته‌اند که تمامی تصاویر و همچنین فایل‌های صوتی صحبت‌های مطرح شده بین داوران و همچنین کمک داور ویدیویی را در اختیار آنها قرار دهد.

دیگر خبرها

  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است
  • جلالی و فرصت شکستن رکورد 15 ساله!
  • هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود