Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور گفت: گفت: ویژگی این مرحله این است که با بیماری کرونا مواجه هستیم. لذا در این دور از انتخابات، مطابق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل کردیم و همه شرایطی که اشاره شده بود رعایت شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور از فرایند برگزاری دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بازدید و اظهار کرد: امروز به لطف خدای متعال و همت نیروهای نظارتی، اجرایی، امنیتی، انتظامی، رسانه ای و اطلاع رسانی و همه کسانی که در حوزه انتخابات به ما کمک می کنند، مرحله دوم انتخابات در ۸ استان، ۲۳ شهرستان و در ۱۰ حوزه انتخابیه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور با بیان اینکه به لطف خدا، روند کار بسیار خوب بوده و مشکل خاصی وجود نداشته است؛ گفت: ویژگی این مرحله این است که با بیماری کرونا مواجه هستیم. لذا در این دور از انتخابات، مطابق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل کردیم و همه شرایطی که اشاره شده بود رعایت شد.

رحمانی فضلی تصریح کرد: دستورالعمل های بهداشتی نظیر همراه داشتن خودکار شخصی، ماسک مورد تاکید قرار گرفته و همچنین امکانات ضدعفونی در شعب های اخذ رای گیری و همچنین امکان ایستادن در صف  در نظر گرفته شده است.

وزیر کشور ابزار امیدواری کرد که با  انتخابات سالم و قانونی که امروز خواهیم داشت و با آسیب شناسی دقیق؛ بتوانیم جمع بندی خوبی  برای برگزاری انتخابات باشکوه ۱۴۰۰ برای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا داشته باشیم تا در صورت تداوم داشتن وضعیت کرونا در انتخابات ۱۴۰۰ ملاحظات و شرایط خاص خودش را در نظر بگیریم.
رحمانی فضلی یادآور شد:یکی از ماموریت های همه نیروی های ما امروز این است که تمام مواردی که می تواند برای آینده الگوی مناسبی باشد،  احصا شود.
وزیر کشور از همه دست اندرکان امر انتخابات و به خصوص از مردم خوب ۱۰ حوزه انتخابیه که با نظم و انضباط در انتخابات شرکت می کنند، تشکر و خاطر نشان کرد: امیدوارم با حضور مردم در ساعت های تعیین شده، رای گیری انجام شود و در نهایت کار شمارش و اعلام نتایج را بموقع داشته باشیم.

کد خبر 443673

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزیرکشور عبدالرضا رحمانی فضلی ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی دور دوم انتخابات مجلس یازدهم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان پیشوا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  نشست ستاد عفاف و حجاب با حضور  حجت الاسلام «حسینی میرامینی» ،  امام جمعه،  «تاجیک نوری»،  فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان پیشوا  برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل: آماده برگزاری دور دوم انتخابات هستیم
  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • کیفیت «گندم» کشور در سطح جهانی است
  • برگزاری جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان پیشوا
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس
  • هند؛ پرجمعیت‌ ترین کشور دنیا در آستانه برگزاری طولانی‌ ترین انتخابات
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد