Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان امام‌جمعه گرگان با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم (ص)، گفت: این عمل دشمنی، عداوت و خصومت غرب با ساحت پیامبر اکرم (ص) و مسلمانان را نشان می‌دهد.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه گرگان که برای نخستین بار پس از شیوع کرونا برگزار شد، اظهار کرد: مسلمانان برای همه پیامبران الهی احترام قائل هستند و همه آنها نزد ملت‌های اسلامی، مکرم و مقدس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمنان بدانند با این کار روحیه مسلمانان تضعیف نخواهد شد، بلکه باعث قوت قلب آنها خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان با اشاره به شکل‌گیری جریان مواسات در ایام شیوع کرونا، تصریح کرد: نوع‌دوستی و روحیه احسان و خدمت به دیگری در این ایام زنده‌تر شد.

نورمفیدی با اشاره به‌ سختی‌هایی که کرونا برای مردم به وجود آورد، گفت: انسانی که ایمان واقعی دارد، مقابل سختی‌ها نمی‌شکند.

امام‌جمعه گرگان خاطرنشان کرد: امیدواریم کرونا هرچه زودتر برطرف شود و سلامت به همه مردم دنیا بازگردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی امام جمعه گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت چالش مهم مرکز استان گلستان از زبان رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان حجت مقسم در دویست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان با حضور نادری فرماندار بیان کرد: در شهر گرگان با 7 چالش عمده شهری مواجه هستیم که باید برای رفع آن اقدامات فوری انجام داد.

مقسم افزود: «ترافیک» اولین معضل شهر گرگان است، از این رو بازگشایی محور طبیعت و محور کمربندی – سرخنکلاته ضروری است که باید سایر دستگاه ها در این زمینه با شهرداری همکاری داشته باشند.

وی از «پرشدن ظرفیت آرامستان فعلی» و نیز «جذب سرمایه گذار» برای پروژه های عمرانی را به عنوان دیگر چالش های مدیریت شهری برشمرد.

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر گرگان به موضوع احداث «تله کابین» اشاره کرد و گفت: باوجود آنکه تمامی مجوزهای تله کابین اخذ شده و استاندار نیز کاملاً حمایت کرده، هنوز تکلیف احداث تله کابین در شهر گرگان مشخص نیست که جای سوال دارد.

مقسم از تیمداری «بسکتبال» به عنوان یکی دیگر از چالش های شهری نام برد و بیان کرد: تیمداری بسکتبال حدود 80 میلیارد تومان هزینه در بردارد که تامین آن از توان شهرداری خارج و نیاز است سایر ارگان ها در این بخش کمک رسانی کنند.

وی در خصوص سایر چالش های شهری اظهار کرد: «انتظارات فزاینده سایر دستگاه ها» و انداختن تکالیف محوله خود بر دوش شهرداری گرگان موجب شده چالش بعدی که همان «دور شدن شهرداری از وظایف اصلی خود» است به وجود بیاید.

مقسم با بیان اینکه شهروندان خواستار رفع این چالش های شهری هستند، تصریح کرد: انتظار داریم سایر دستگاه ها با ما همکاری و همراهی نزدیک داشته باشند و بر ظرفیت مدیریت شهری گرگان اضافه کنند.

وی در پایان از شورای ششم به عنوان شورای «فسادستیز» یاد و تاکید کرد هیچ یک از اعضای شورای انقلابی در پرونده های فساد دخیل نبوده اند.

دیگر خبرها

  • روایت یک استاد تاریخ از فرمان پیامبر(ص) به جهاد با یهودیان جنایتکار
  • تجمع طلاب و اساتید جامعه المصطفی گرگان در حمایت از عملیات وعده صادق
  • گشتی در چهارشنبه بازار گرگان
  • جمهوری اسلامی ایران اکنون در قله قدرت نظامی است
  • مخالفت وهابیت با همه مسلمانان است نه تنها تشیع/ چرا بن‌باز به مدینه نرفت
  • پیامدهای بیست سال ممنوعیت حجاب در فرانسه و اسلام‌هراسی بی حد و حصر
  • جشنواره محصولات بومی‌محلی استان گلستان برگزار می‌شود
  • هفت چالش مهم مرکز استان گلستان از زبان رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر گرگان
  • استقبال هواداران بارسلونا از بازیکنان پاری سن ژرمن؛ توهین به دمبله، تشویق ام باپه!
  • نگاه می‌کنند چه چیزی مردم را آزار می‌دهد تا انجامش دهند | کاظم صدیقی محاکمه نشد، حالا طلبکار شده