Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@13:13:01 GMT

نیویورک، ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۱ به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۶۵۱۵

  به گزارش باشگاه خبرنگاران ،۱۹ سال از حادثه تروریستی هماهنگ شده به برج‌های دوقلوی تجارت جهانی در نیویورک می‌گذرد. حادثه ۱۱ سپتامبر به یکی از حوادث مهم در تاریخ مدرن آمریکا تبدیل شده است و به عنوان فاجعه ملی در این کشور شناخته می‌شود. با این حال اطلاع مردم جهان از این حادثه همچنان محدود به همان قرائتی است که به صورت رسمی از برخورد ۳ هواپیمای مسافربری بوئینگ به برج‌های دوقلوی مرکز تجارت جهانی آمریکا در شهر نیویورک و ساختمان پنتاگون در واشنگتن به بیرون مخابره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند و چون این حادثه و نیات پنهان و پیدا پس آن هر چه بود بهانه‌ای را به دست جورج بوش، رئیس جمهور وقت آمریکا داد تا با همراهی کنگره با دستاویز مبارزه با تروریسم و القاعده، پای این کشور را برای همیشه به خاورمیانه باز کنند و یکی از طولانی‌ترین جنگ‌ها را در این منطقه کلید بزنند.

در ادامه روایتی تصویری از اوضاع نیویورک در زمان وقوع حادثه تروریستی ۱۱ سپتامبر ارائه می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۶۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان سه‌شنبه شب ۴ اردیبهشت برای عرض تسلیت با خانواده شهیدان رضا و محمدمهدی ایرانمنش دیدار کرد. 

گفتنی است، محمدمهدی ایرانمنش دانش‌آموز ۱۳ ساله در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان مجروح و قطع نخاع شد. 


این شهید دانش‌آموز پس از سه ماه بستری در بیمارستان در روز دوم اردیبهشت به شهادت رسید و به پدر شهید خود که از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان است، پیوست. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • روایت امیرعبداللهیان از روز اول سفر رئیسی به پاکستان 
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  •   همۀ دوستان و دشمنانِ خاورمیانه در روایت نیویورک تایمز
  • تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان
  • لحظه تدفین شهید ۱۳ ساله حادثه تروریستی کرمان
  • ترکش های آلوده بمب در بدن مجروحان حادثه تروریستی کرمان
  • آشکارشدن ابعاد جنایت‌بار دیگری از انفجار تروریستی کرمان
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم