Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با اشاره به اهمیت قیام عاشورا اظهار داشت: قیام امام حسین (ع) بسیار ارزشمند بود اما امام سجاد (ع) این قیام را با گریه‌های خود زنده کرد و فریاد مظلومیت امام حسین (ع) و یارانشان را جهانی کرد.

وی عنوان کرد: مبارزه امام سجاد (ع) مبارزه با تحریف‌ها بود و تلاش کرد که انحراف از ولایت زدوده و اصالت ولایت حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه یزد بیان کرد: پیام امام سجاد (ع) این بود که اگر به دنبال ولایت نباشید و امامان و خدمتگزاران خود را نشناسید، دچار مشکل خواهید شد و اکنون نیز شیطان صفاتی همین کار را انجام می‌دهند و مردم باید این گفته امام سجاد را مورد توجه قرار دهند که اگر در مورد ولی زمان خود را نصرت ندهید و انصاف و شناخت نداشته باشید، ستمکاران و ظالمان بر شما مسلط خواهند شد.

ناصری ادامه داد: اگر امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اینقدر نافذ و اینقدر بیدار و مراقب ما و اسلام نبودند، تاکنون صدباره ایران و اسلام را تکه تکه کرده بودند و اکنون ما با ولایت زنده هستیم.

وی یادآور شد: مردم امروز با توصیه‌های ولایت بیدارند و با همت بزرگی که حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) داشتند، بیدار ماندند و مبادا که طوری عمل کنیم که دشمن در شبهه افکنی خود موفق شود و بتواند ما را نسبت به اصل دین غافل و سست کرده و به سمت خود بکشاند.

امام جمعه یزد عنوان کرد: امروز می‌بینیم که عده‌ای قلم به مزد در فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اسلام جسارت می‌کنند و این اقدام هر بار به شکلی از سوی یک رسانه خارجی سر می‌زد و علت آن این است که آنها می‌خواهند مسیر را منحرف کنند و اگر ما قوی نباشیم، مرحله دوم را اجرا کنند و اگر اکنون از ولایت، رسول خدا و اهل بیت (ع) حمایت نکنید، آنها در مسیر خود استوارتر خواهند بود و داعشی ها را دوباره به جان اماکن مقدسه می‌اندازند.

وی تاکید کرد: اطاعت از فرمان ولایت، اطاعت از دستورات امام حسین (ع) و اطاعت از رهبری وظیفه ماست و باید در این مسیر استوارتر قدم برداریم.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات آمریکا بیان کرد: آمریکا در فلاکت افتاده و ترسیم کننده همه برنامه‌های آن، یک عده صهیونیست هستند و رأس برنامه‌های آنها نیز مخالفت با دین اسلام و قرآن، تبعیض نژادی، سلطه و مظلوم کشی است و اینها اکنون در پرتگاه هستند.

وی اظهار داشت: اکنون انتخابات آنها در هر حال نفعی برای ما نخواهد داشت، چه آنها که نشان فیل دارند یعنی جمهوری خواهان و نه آنها که نشان الاغ دارند یعنی دموکرات‌ها، هیچکدام به درد ما نمی‌خورند زیرا در هر حال برنامه‌های آنها را صهیونیست‌ها ترسیم می‌کنند و این ما هستیم که باید بیدار باشیم.

ناصری بیان کرد: عده‌ای تحلیل‌هایی انجام می‌دهند که اگر فلانی رئیس جمهور شود، برای ما بهتر است اما واقعیت است که ما باید خودمان باشیم و به جای اینکه دستمان را به سوی شرق و غرب دراز کنیم به سوی خدا دراز کنیم و با توکل به خدا و با استفاده از توان داخلی در مسیر پیشرفت اسلام و کشور قدم برداریم.

وی تاکید کرد: بدانید که آمریکا در حال افول است و باید تاوان سردار شهید، حاج قاسم سلیمانی را پس بدهد و در همین راستا اتفاقات بزرگی در منطقه در حال وقوع است و اولین آن، قوی‌تر شدن جبهه مقاومت است.

کد خبر 5021263

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد امام جمعه یزد محمدرضا ناصري ویروس کرونا محرم 99 شیراز بازگشایی مدارس آمار کرونا بوشهر گرگان مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه عاشورا شهرکرد مراسم عزاداری شیوع کرونا امام سجاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر | رابطه با اسرائیل حرام است

پایگاه خبری جماران، حضرت امام خمینی (س) در هفدهم خرداد سال 1346 که مطابق با سالروز رحلت حضرت محمد مصطفی (ص) بود، در پیامی خطاب به سران دولت های اسلامی بر تحریم روابط تجاری و سیاسی میان کشورهای اسلامی و رژیم اشغالگر قدس تاکید کردند. بخشی از متن پیام امام به شرح زیر است: «... کمک به اسرائیل چه‌‎ ‎‌فروش اسلحه و مواد منفجره و چه فروش نفت حرام و مخالفت با اسلام است، رابطه با‌‎ ‎‌اسرائیل و عمال آن چه رابطۀ تجاری و چه رابطۀ سیاسی حرام و مخالفت با اسلام است،‌‎ ‎‌باید مسلمین از استعمال امتعۀ‌‎ اسرائیل خودداری کنند. از خداوند تعالی نصرت اسلام‌‎ ‎‌و مسلمین را خواستار است. «والسلام  علی من اتبع الهدی».‌

‌‌روح الله الموسوی الخمینی‌، صحیفه امام؛ ج 2، ص 139

طرح: محمود عارفی قوچانی

 

 

دیگر خبرها

  • حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • پوستر | رابطه با اسرائیل حرام است