Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع عراقی از دستگیری ۱۰ تروریست داعشی و هلاکت دو نفر دیگر در جنوب غربی استان کرکوک خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین  الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه الفرات، سخنگوی نظامی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از هلاکت و دستگیری 12 تروریست داعشی از جمله 6 سرکرده در عملیات منحصر به فرد یگان مبارزه با تروریسم خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته یحیی رسول، برای پنجمین روز پیاپی نیروهای قهرمان یگان مبارزه با تروریسم به عملیات منحصر به فرد خود ادامه می دهند به طوری که توانستند یکی از عناصر باندهای تروریستی داعشی را در شهر الحویجه در جنوب غربی استان کرکوک دستگیر کنند.

وی افزود با دستگیری این تروریست، شمار تروریستهای دستگیری شده به 10 نفر رسیده و دو تروریست هم به هلاکت رسیدند که 6 نفر از این تروریستها سرکردگان داعش بودند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۶۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری زنی که به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به توزیع موادمخدر کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حسین باباپور اظهار کرد: چندی پیش مأموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ، از طریق منابع خبری مطلع شدند که زنی موادفروش به نام سارا با یک دستگاه موتورسیکلت برقی اقدام به جابه‌جایی و توزیع موادمخدر کرده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت و آنها با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند که متهم به شکلی بسیار ماهرانه، اقدام به جاسازی مواد مخدر در بدنه موتورسیکلت برقی خود کرده است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه رصد لحظه به لحظه فعالیت این زن مواد فروش ادامه یافت، گفت: هم‌زمان نیز هماهنگی با مقام قضائی انجام و مجوزهای لازم دریافت شد و پس از آن مأموران در عملیات ضربتی در منزلش دستگیر به مقر انتظامی منتقل شد.

باباپور با بیان اینکه منزل و موتورسیکلت این زن نیز مورد بازرسی قرار گرفت، تصریح کرد: مأموران در جریان بازرسی از موتورسیکلت این زن شش کیلوگرم مخدر تریاک را که به‌طرز ماهرانه‌ای در بدنه موتور جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم در مقر انتظامی گفت: این زن در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد و پس از آن به همراه مواد مخدر مکشوفه و پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

کد خبر 745525

دیگر خبرها

  • سند همکاری سه جانبه برای مقابله با تروریسم
  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران
  • پیام نشست کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران؛ تقابل با تروریسم و صهیونیسم
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق
  • دستگیری ۴۷ فرد مرتبط با تخلفات میراث‌فرهنگی در البرز