Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده، ولی فقیه در لرستان در دیدار با رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه گران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل کشور اظهار داشت: مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام راحل، بنیاد برکت و سایر مجموعه‌هایی که در این راستا فعال می‌باشند در این وضعیت اقتصادی کشور همچون باران رحمت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: بنیاد برکت امام راحل و زیر مجموعه‌های این بنیاد نقطه اطمینان و قوت قلبی برای مردم کشور است و به همان میزان که مردم ایران احساس رضایت و خرسندی دارند بیش از آن اسباب خشم دشمنان را فراهم شده است.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه دین اسلام دین رحمت، کرامت، شرافت، فضیلت‌ها، مهربانی‌ها و مبارزه با فساد است، عنوان کرد؛ پرچم این دین در حال حاضر در کشور‌های اسلامی برپا است و نظام سلطه به دنبال پایین کشیدن این پرچم می‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: مسکن در حال حاضر یک دارایی و سرپناه است که سبب می‌شود خانواده‌های دهک‌های متوسط و کم درآمد جامعه از داشتن مسکن محروم بمانند و نقش پررنگ و تاثیر گذاری در اقتصاد، اشتغال و توزیع درآمد دارد.

او افزود: اگر برنامه‌های جامع و علمی مبتنی بر پژوهش و مدیریت جهادی اجرا شود آثار مثبتی خواهند داشت، اما تاکنون اینگونه نبوده و دهک‌های پایین جامعه در حوزه مسکن متضرر شده و از داشتن یک سر پناه محروم می‌شوند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت:خوشبختانه بنیاد برکت با پای کار آمدن به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از قیمت بالای مسکن در بین دهک‌های پایین جامعه به ویژه در استان لرستان است.

شاهرخی تصریح کرد: استان لرستان علی رغم ظرفیت‌های همچون آب فراوان، باغات، گیاهان دارویی، زمین حاصلخیز و معادن فراوان، ولی از صنایع تبدیلی و دامپروری صنعتی محروم است.

او ادامه داد: متاسفانه مردم استان لرستان با توجه به تورم نرخ بالای بیکاری، عدم رونق مطلوب کسب و کار و افزایش لجام گسیخته مسکن دچار حالت ناامیدی و یاس شده اند که امیدواریم با ورود بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام راحل مردم احساس کنند که جنب و جوش متفاوتی ایجاد شده است.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه ستاد اجرایی فرمان امام امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۷۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود

محمد ادیب رامندی فرماندار شهرستان بوئین زهرا در جلسه بررسی اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح شهر‌ها و روستا‌های تابعه شهرستان، گفت: در سطح شهرستان بوئین‌زهرا با مشارکت بنیاد مسکن در حوزه اجرای پروژه‌های عمرانی و نوسازی بافت‌های فرسوده اقدامات مناسبی صورت گرفته است و در سال جدید نیز با جدیت بیشتری این امور پیگیری می‌شود.

وی افزود: همچنین در اجرای پروژه‌های طرح ملی نهضت مسکن اقدامات مناسبی جهت تخصیص زمین، واگذاری آن به واجدین شرایط و نیز پرداخت تسهیلات در راستای خانه‌دار شدن مردم شهرستان انجام شده است.

فرماندار بوئین زهرا اظهار کرد: بنیاد مسکن یکی از نهاد‌های انقلابی و یادگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است، اجرای طرح هادی، بهسازی معابر در روستا‌ها به خصوص روستا‌های محروم و ساخت مسکن محرومان این شهرستان به کمک این بنیاد صورت گرفته است. 

وی تاکید کرد: با تعامل و همراهی فی مابین دستگاه‌های اجرایی، شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در این شهرستان خواهیم بود، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یقیناً می‌تواند در تأمین مسکن محرومان در سطح شهر‌ها و روستا‌های تابعه کمک‌های زیادی انجام دهد و ما به دنبال مقاوم سازی بافت‌های فرسوده شهری و روستایی با توجه به لرزه خیز بودن این شهرستان هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در جمهوری اسلامی قانون است، همه پیروی کنند | دست اجانب دنبال برداشتن حجاب است
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • سخنگوی دولت: دهک‌های پایین را صاحب مسکن می‌کنیم
  • چه بر سر طبقه متوسط آمد؟
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • مخبر: نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند/ نظام سلطه جرات مقابله نظامی با ایران را ندارد