Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «سید اسماعیل موسوی» روز جمعه در حاشیه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با بیان زمان تمدید اخذ رای پنج حوزه انتخابیه در چهار استان کشور، افزود: زمان رای گیری در ۲ حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان در استان اصفهان، حوزه انتخابیه اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در خوزستان، حوزه انتخابیه کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در استان گلستان و حوزه انتخابیه بیجار در استان کردستان یک ساعت تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همکاران در شعبه‌های اخذ رای تا ساعت ۱۹ پذیرای رای دهندگان خواهند بود اما در سایر حوزه‌های انتخابیه تمدیدی در نظر گرفته نشده‌است و رای گیری سر ساعت ۱۸ پایان می‌یابد.

موسوی خاطرنشان کرد:‌ البته ساعت ۱۸ در شعبه‌ها بسته می‌شود اما افرادی که داخل شعبه هستند می‌توانند رای خود را در صندوق بیندازند و به نامزد خود رای دهند.

دورم دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هشت استان و ۱۰ حوزه انتخابیه یعنی در حوزه‌های انتخابیه لنجان و سمیرم استان اصفهان، حوزه انتخابی کرج، اشتهارد و فردیس استان البرز، حوزه انتخابی دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره استان ایلام، حوزه انتخابی اهواز، باوی، حمیدیه و کارون استان خوزستان، حوزه انتخابی زنجان و طارم استان زنجان، حوزه‌های انتخابیه کرمانشاه، و  اسلام‌آباد غرب و دالاهو استان کرمانشاه، حوزه انتخابیه بیجار استان کردستان و حوزه انتخابیه کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان استان گلستان درحال برگزاری است.

برچسب‌ها وزارت کشور مجلس یازدهم ستاد انتخابات کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت کشور مجلس یازدهم ستاد انتخابات کشور وزارت کشور مجلس یازدهم ستاد انتخابات کشور اخبار کنکور حوزه انتخابیه حوزه انتخابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۷۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در زنجان

ایسنا/زنجان رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: مرحله دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه زنجان - طارم و خدابنده برای راهیابی دو نماینده دیگر از استان به مجلس دوازدهم برگزار خواهد شد.

ابوالفضل رفیعی امروز (شنبه، ۲۵ فروردین ماه) در گفت‌وگو با رادیو زنجان با محوریت دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: براساس قانون انتخابات در مرحله دوم، افراد شرکت‌کننده در مرحله اول باید در همان حوزه انتخابیه که رأی داده‌اند، ‌شرکت کنند و رأی دهند و افرادی که در مرحله اول انتخابات شرکت نکرده‌اند، می‌توانند در هریک از حوزه‌های انتخابیه مورد نظر خود رأی دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه همه شرایط در دو حوزه انتخابیه زنجان - طارم و خدابنده برای فرآیند رأی‌گیری مهیاست، تاکید کرد: انتخابات در این دو حوزه مانند دور قبل نیمه‌الکترونیکی خواهد بود و تغییری در تعداد و محل شعب نخواهیم داشت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، رفیعی گفت: هیأت استانی بررسی تبلیغات، فعالیت خود را در راستای رصد فعالیت‌های انتخاباتی و برنامه‌ریزی لازم برای برخورداری نامزدها از فرصت برابر استفاده از امکانات تبلیغی به‌ویژه تهیه و پخش فیلم‌های تبلیغاتی و برنامه‌های مناظره نامزدها از شبکه استانی اشراق آغاز کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اتخاذ تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۲حوزه انتخابیه خوزستان
  • دور دوم انتخابات مجلس در دو حوزه خوزستان برگزار می‌شود
  • تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه های انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر اتخاذ شد
  • تعداد شعب انتخابات‌ دور دوم در حوزه‌های خوزستان‌، کاهش نمی‌یابد
  • انتخابات مجلس دوازدهم عبور از قوم‌گرایی و خوش مدگویی به شایسته سالاری بود
  • گرم‌ شدن دوباره تنور انتخابات در زنجان
  • انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده الکترونیکی خواهد بود
  • پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در زنجان
  • امکانات رایگان رسانه ملی در اختیار نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • پیش‌بینی تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در زنجان