Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار «علی اکبر جاویدان» در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای دور دوم انتخابات، اظهار داشت: حدود ۹ ساعت از آغاز کار رای گیری می‌گذرد و خوشبختانه کوچکترین مشکل امنیتی مشاهده نشده است. 

وی با بیان اینکه حدود ۳ هزار نیروی پلیس برای برقراری امنیت و برگزاری دور دوم انتخابات به کارگیری شده اند، افزود: همکاران ما قبل از آغاز رای گیری در شعب حضور یافته و نسبت به برقراری امنیت اقدام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار جاویدان یادآور شد: تاکنون هیچ موردی اعم از بی‌نظمی و یا مورد مشکوک دیگری گزارش نشده است و خوشبختانه همه چیز روال طبیعی خود را طی می‌کند. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد: مبنای پلیس از همان ابتدا، رعایت اصل بی طرفی و برخورد با هنجارشکنان احتمالی بوده است. 

وی افزود: پلیس تا زمان اعلام نتایج همچنان در صحنه انتخابات حضور خواهد داشت که فرد یا افرادی به بهانه پیروزی و یا شکست نامزد مورد نظرش در انتخابات مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکند. 

سردار جاویدان همچنین در پایان از همکاری نامزدهای انتخابات و هواداران آن‌ها به خاطر همکاری با پلیس طی یک هفته اخیر قدردانی و ابراز امیدواری کرد با مشخص شدن دیگر نمایندگان مجلس پس از پایان انتخابات امروز، شاهد مجلسی قدرتمندتر باشیم.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: نظم عمومی اسلام کرمانشاه انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد

به گزارش صدای ایران از پلیس، سردار "احمدرضا رادان" در قرارگاه طرح نور، که به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از مردم، رئیس جمهور، قوه قضائیه، مجلس، دادستان، صداوسیما و همکاران انتظامی اظهار داشت: من با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس‌تر از این ماموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن گونه که نشان می‌دهد به لطف خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران، پیامد‌های طرح بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

وی افزود: وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می‌کند که این ماموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس در موضوع خودرو‌های توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند، اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.

سردار رادان یاد آور شد: برابر گزارش‌های دریافتی ۹۰ درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خویش را اصلاح و با پلیس همکاری نموده اند.

وی در پایان گفت: پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ گاه از دیگر ماموریت‌های خود از جمله مبارزه با مواد مخدر، سرقت و اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • رژیم صهیونیستی تحمل تا ابد جنگیدن را ندارد
  • اسلامی: امنیت مرکز‌های هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است
  • امنیت مراکز هسته‌ای به صورت کامل برقرار است/ هیچ چالشی نداریم
  • امنیت مرکزهای هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است
  • اسلامی: امنیت مرکزهای هسته‎ای کشور به‌طور صد درصد برقرار است
  • امنیت صددرصدی در مراکز هسته‌ای کشور برقرار است
  • امنیت مراکز هسته‌ای ایران ۱۰۰ درصد برقرار است
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران