Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@02:57:51 GMT

مهلت رای گیری در ۵ حوزه تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۷۵۶۲

مهلت رای گیری در ۵ حوزه تمدید شد

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: مهلت رای گیری مرحله دوم انتخابات در ۵ حوزه به مدت یک ساعت تمدید شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ موسوی سخنگو و دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: مهلت رأی‌گیری در هر دو حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان در استان اصفهان، در حوزه انتخابیه اهواز، حمیدیه و باوی در استان خوزستان، در حوزه انتخابیه کردکوی، ترکمان، گمیشان استان گلستان و در حوزه انتخابیه بیجار استان کردستان تا ساعت ۱۹ تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی ادامه داد: رأی‌گیری در ۵ حوزه دیگر انتخابی در ساعت ۱۸ به پایان خواهد رسید و اگر افرادی در شعبه باشند از آنها رأی‌گیری می‌شود و پس از آن بازگشایی صندوق‌ها و شمارش آرا انجام خواهد شد.

کد خبر 443687

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتخابات انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات کشور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حوزه انتخابیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۷۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در دو حوزه خوزستان برگزار می‌شود

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: دور دوم انتخابات مجلس در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عبدالله افرازه شهاوند امروز در نشست خبری ستاد انتخابات با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر گفت: آسیب‌شناسی مرحله اول و تامین ملزومات مرحله دوم محورهای تضمین‌کننده اجرای قوی‌تر انتخابات هستند و باید تمهیدات لازم در این زمینه اندیشده شود تا اجرا بی‌عیب و نقص انجام شود.

وی با بیان اینکه  دوازدهمین دروه انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را آبرومند پشت سر گذاشتیم افزود: یکی از روان‌ترین و کم‌حاشیه‌ترین دوره انتخابات انجام شد و نقطه برجسته‌ای که مخل سلامت و مشارکت انتخابات باشد، نداشتیم.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به اتفاقات رخ در مسجد سلیمان گفت: اتفاقی در چند شعبه مسجدسیمان رخ داد که طبق قانون مدیریت شد و مشکلی در حوزه، امنیت، اجرا، رقابت و مشارکت نداشتیم.

وی با اشاره به رشد سه برابری نامزدها در خوزستان گفت: از ابتدای سال گذشته اتفاقات خوبی در زمینه انتخابات رخ داد و شاهد حضور سه برابری نامزدها در عرصه انتخابات و رشد سه برابری تایید صلاحیت‌ها بودیم.

شهاوند با بیان اینکه برای نخستین بار در خوزستان انتخابات با پوشش اینترنتی بالای 99 درصدی انجام شد و این موضوع به سلامت و روان بودن انتخابات بسیار کمک کرد گفت: همچنین برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی بیش از دو برابر رشد داشته است. همکاری سایر دستگاه‌ها و نیروهای بازرسی بسیار خوب بود و خوش درخشیدند که جای تقدیر وتشکر دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه فناوری، بیش از 70 تا 80 درصد دستگاه‌های احراز هویت به بانک اطلاعات اثرانگشت متصل می شوند گفت:  این کار برای تضمین بیشتر سلامت انتخابات است و تلاش می‌شود این رقم بیشتر نیز شود و عمده دستگاه‌های احراز هویت به بانک اثر انگشت متصل شوند تا از تخلف احتمالی جلوگیری شود و حرف و حدیثی در بحث اجرا نباشد.

 شهاوند گفت: همچنین در صورت نیاز باید پوشش اینترنتی برخی شعب دوباره بررسی شود تا به صورت قطعی آمادگی برگزاری انتخابات را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه رامشیر و رامهرمز و حوزه انتخابیه آبادان برگزار می‌شود و نیز باید تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات اندیشیده شود گفت: آسیب‌ شناسی مرحله اول و تامین ملزومات مرحله دوم محورهای تضمین‌کننده اجرای قوی‌تر انتخابات هستند و باید تمهیدات لازم در این زمینه اندیشده شود تا اجرا بی عیب و نقص انجام شود.

شهاوند تصریح کرد: تا زمانی که مجبور نشویم نباید شعبه‌ای را حذف کنیم، به ویژه در حوزه‌هایی مانند رامهرمز که ممکن است حساسیت‌های اجتماعی داشته باشد. البته صندوق‌های سیار غیرضروری که در مرحله نخست رای چندانی نداشتند اگر کم و زیاد شوند، مشکلی ندارد.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: افرادی که در مرحله نخست تخلف یا سوگیری داشتند و این مسأله در خصوص آن‌ها محرز شد باید از فرآیند اجرایی انتخابات حذف شوند. معمولا در مرحله دوم مشارکت پایین‌تر است و باید همچنان شرایط برای دعوت مردم در راستای شرکت در انتخابات ایجاد شود.

وی با اشاره به حمله جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم اشغالگر اسرائیل افزود: حمله متقابل موشکی جمهوری اسلامی ایران، بر اقتدار و آبروی جمهوری اسلامی افزود و برکات خود را در منطقه و نظام بین الملل خواهد داشت و خدا را از این بابت شکر می‌کنیم.
انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می شود
  • برگزاری تمام الکترونیک دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران
  • اتخاذ تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۲حوزه انتخابیه خوزستان
  • دور دوم انتخابات مجلس در دو حوزه خوزستان برگزار می‌شود
  • تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه های انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر اتخاذ شد
  • تعداد شعب انتخابات‌ دور دوم در حوزه‌های خوزستان‌، کاهش نمی‌یابد