Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید19 استان به 97 نفر خبر داد و گفت: در طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 2 بیمار  هم استانی جان خود را بر اثر ابتلا به کووید 19 از دست دادند.

دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون 275 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد 108 بیمار کرونایی قطعی بوده و 22 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 5396 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

 وی اذعان داشت: از 231 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج  بیشترین درصد و تعداد موارد مثبت در کهگیلویه، گچساران، بویراحمد، بهمئی، باشت و لنده می باشند.

 وی اضافه کرد: تغییر فصل و شروع بیماری های سرماخوردگی و آنفلوآنزا وضعیت ماه های آینده را با چالش مواجه می کند، بنابراین توصیه میشود مردم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی را به صورت ویژه در زندگی خود اجرا نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اذعان داشت: عادی انگاری کرونا خطر بالقوه ای برای سلامت عموم است که متاسفانه جامعه ما با آن مواجه بوده که خود هشدار دهنده است.

دکتر یزدان پناه در پایان به خستگی کادر بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: مردم می توانند با رعایت بهداشت فردی، عدم حضور در اجتماع و ماندن در منزل و یا رعایت فاصله با دیگران در صورت حضور در هرگونه اجتماعات و البته شستن مکرر دست‌ها و زدن ماسک، ضمن قطع زنجیره انتقال ویروس، مدافعان سلامت  را یاری کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا دانشگاه علوم پزشکی فصل سرما کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روزه آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان