Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، در این ویدیو که روز جمعه در فضای مجازی استان خوزستان انتشار گسترده داشته سه سارق مسلح به سلاح‌های گرم و سرد وارد قهوه‌خانه‌ای در منطقه سپیدار اهواز می‌شوند و ضمن ضرب و شتم سه فرد متولی قهوه‌خانه اقدام به سرقت وسایل می‌کنند. رسانه‌های محلی در استان خوزستان ضمن پوشش گسترده خبر مربوط به این سرقت نوشتند سرقت مسلحانه از یک قهوه‌خانه با این شیوه تاکنون سابقه نداشته چرا که سارقان تنها برای دزدیدن وسایلی معمولی آمده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند سرقت مسلحانه در برخی نقاط خوزستان تنها مربوط به طلافروشی بوده ولی سرقت مسلحانه از یک قهوه‌خانه برای دزدیدن یک دستگاه قهوه‌ساز برقی و چند قهوه‌جوش که چندان هم ارزش مادی ندارند در اهواز مسبوق به سابقه نبوده است. معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی در پیگیری موضوع اعلام کرد به زودی بیانیه‌ای در این زمینه صادر خواهند کرد.

کد خبر 548253 برچسب‌ها سارق استان خوزستان حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سارق استان خوزستان حوادث ایران سرقت مسلحانه قهوه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سارق سیم برق در خرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در پی اعلام وقوع سرقت کابل برق فشار قوی در ۲ منطقه این شهرستان، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ به محل‌های اعلامی اعزام شدند.

به گفته او ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی هویت یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار در ارتباط با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به کشف مقادیری کابل برق سرقتی و قیچی سیم‌بُر از مخفیگاه متهم، تصریح کرد: سارق دستگیر شده ضمن اعتراف به بزه ارتکابی، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.  

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • با آگهی‌های اجارهٔ ارزان خانه گول نخورید!
  • آگهی‌های دروغین اجاره ارزان خانه؛ بیعانه ندهید!
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان
  • بازداشت سارق سیم برق در خرمشهر
  • اخاذی مسلحانه روانشناس اینستاگرامی از زنان