Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@14:20:19 GMT

توصیه اخلاقی خطیب‌زاده به پمپئو

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۷۶۸۵

توصیه اخلاقی خطیب‌زاده به پمپئو

سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار توئیتی با کنایه وزیر خارجه آمریکا نوشت که مایک پمپئو بهتر است در آینه نگاه کند. ریاکاری کریه و زشت است، اما برای تغییر مسیر و روش هیچ گاه دیر نیست.

به گزارش قدس آنلاین در توئیت سعید خطیب زاده آمده است: درسی از بدیهیات تاریخی برای رژیم آمریکا: کلیدواژه های «جان سیاهپوستان مهم است»، نیروهای خودسر مسلح، بدرفتاری با مهاجران، شکنجه غرق مصنوعی، شوک برقی، ابوغریب، گوانتانامو و سم «عامل نارنجی» را جستجو کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایک پمپئو بهتر است در آینه نگاه کند. ریاکاری کریه و زشت است، اما برای تغییر مسیر و روش هیچ گاه دیر نیست.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سعید خطیب زاده مایک پمپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۷۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سفیر ایران به اظهارات وزیر خارجه اتریش

سفیر ایران در وین در پیامی در شبکه ایکس به اظهارات وزیر خارجه اتریش درباره حملات ایران به رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، عباس باقرپور در پاسخ به پیام وزیر امور خارجه اتریش در شبکه مجازی ایکس در واکنش به حملات شنبه شب و بامداد یکشنبه به اهدافی در سرزمین های اشغالی نوشت: کاش در پیامتان این‌گونه می نوشتید که؛ از حمله اسرائیل به سفارت ایران در سوریه که نقض آشکار کنوانسیون وین است به شدت نگران هستم و این یک سطح جدید از تشدید تنش است و از اسرائیل می‌خواستید که از افزودن بنزین به آتش دست بردارد و فورا مسیر خود را تغییر دهد.

الکساندر شالنبرگ در پیامی در ایکس در واکنش به حملات شنبه شب ایران به سرزمین های اشغالی نوشت: به شدت از حملات پهپادهای پرتاب شده از سوی ایران علیه اسرائیل نگران هستیم. این سطح جدیدی ار تشدید تنش در شرایطی است که در حال حاضر بسیار خطرناک است. از ایران و نیروهای نیابتی آن بخواهید تا از افزودن بنزین به آتش دست بردارند و فورا مسیر خود را تغییر دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تغییر محل برگزاری رژه روز ارتش در اهواز
  • دسته‌گلِ وزیر خارجه برای سردار حاجی‌زاده (عکس)
  • عکس/ دسته‌گلِ وزیر خارجه برای سردار حاجی‌زاده
  • پاسخ ایران به تجاوز اسرائیل به کنسولگری‌حق طبیعی این کشور بود
  • برگزاری نشست توجیهی خبرنگاران بهمئی به مناسبت کنگره ملی شهدا
  • نشست توجیهی انجمن خبرنگاران بهمئی به مناسبت کنگره ملی۲هزار شهید استان
  • مردم از قرارگیری در مسیر‌های سیل‌خیز خودداری کنند
  • حمله سپاه به اسرائیل مسیر تاریخ را تغییر داد
  • واکنش سفیر ایران به اظهارات وزیر خارجه اتریش
  • اجتناب شرکت‌های هواپیمایی از آسمان ایران / کانتاس استرالیا هم تغییر مسیر داد