Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@19:11:52 GMT

شناسایی سارقان مسلح قهوه فروشی در اهواز

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۷۹۹۰

شناسایی سارقان مسلح قهوه فروشی در اهواز

رییس پلیس آگاهی استان خوزستان گفت: سارقانی که اقدام به سرقت مسلحانه از یک قهوه فروشی در اهواز کرده بودند شناسایی شدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ سهراب حسین نژاد با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف از یک مغازه قهوه فروشی به صورت مسلحانه در یکی از مناطق شهر اهواز و انتشار ویدیوی آن در فضای مجازی، سارقان بلافاصله شناسایی شدند و دستگیری آنان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این سرقت ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه ۱۹ شهریور در یکی از مناطق خلوت صورت گرفته بیان کرد: سارقان تعدادی دله (قهوه جوش عربی) و یک دستگاه قهوه‌ساز را به سرقت بردند و صاحب مغازه هیچ آسیب جسمی جدی ندیده است.

رییس پلیس آگاهی استان خوزستان تصریح کرد: با کار اطلاعاتی در این رابطه سه سارق شناسایی و دستگیری آنان در کمترین زمان ممکن در دستور کارپلیس قرار دارد.

سرهنگ حسین نژاد خاطرنشان کرد: به محض دستگیری سارقان از طریق پایگاه اطلاع رسانی پلیس به آدرس @policekhoozestan اعلام خواهد شد.

به گزارش ایرنا انتشار یک ویدیو از سرقت مسلحانه در یکی از مناطق اهواز بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به دنبال داشته است در این ویدیو که روز جمعه در فضای مجازی استان خوزستان انتشار گسترده داشته سه سارق مسلح به سلاح‌های گرم و سرد وارد قهوه خانه‌ای در منطقه سپیدار اهواز می‌شوند و ضمن ضرب و شتم سه فرد متولی قهوه خانه اقدام به سرقت وسایل موجود در محل می‌کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/003899

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قهوه فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۷۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سلطانی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد خودرو در سطح شهر تبریز با عنایت به اهمیت و حساسیت ایجاد شده به دلیل احساس ناامنی و بروز نارضایتی در بین شهروندان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به گستردگی حجم سرقت‌های به وقوع پیوسته در تبریز تیمی ویژه متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل سرقت را در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: با اشرافیت اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی و بهره گیری از بانک اطلاعاتی سارقان حرفه‌ای سابقه دار شناسایی و طی عملیات‌های هدفمند پلیسی دستگیر و جهت انجام تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سلطانی تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده متهمان به ۳۳ فقره سرقت خودرو، محتویات و قطعات خودرو به ارزش ۵۰ میلیار ریال اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه در مجموع ۱۱ نفر دستگیر و جهت انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند گفت:به منظور پیشگیری از این گونه جرایم به شهروندان توصیه می شود اماکن و وسایل خود را به تجهیزات بازدارنده و ایمنی یا نگهبان ثابت و دوربین‌های کنترل کننده مجهز کنند و درحفظ و نگهداری اموال خود همواره کوشا باشند.

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری زورگیران پل صدر و ماجرای تیراندازی
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • تشریح جزئیات دستگیری زورگیران بزرگراه صدر و ماجرای تیراندازی / هشدار پلیس به سارقان
  • دستگیری سارقان صدر با هوشمندی و ابزار پلیس
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • دستگیری باند ۵ نفره سارقان و ۴ مالخر تجهیزات داخل خودرو در اصفهان
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر تلفن همراه در شاهین شهر
  • دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز
  • متهمان زورگیری اتوبان صدر دستگیر شدند 
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز