Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرپرست ستاد انتخابات استان کردستان گفت: تمامی مدارس شهری و روستایی شهرستان بیجار در همه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعدازظهر فردا ۲۲ شهریورماه جاری تعطیل است. - اخبار استانها -

ابراهیم زارعی؛ سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیجار از آغاز شمارش آرا در تمامی شعب اخذ رأی حوزه انتخابیه شهرستان بیجار خبر داد و اظهار داشت: انتخابات بیجار در 112 شعب شهری و روستایی از ساعت 8 صبح تا 19 امروز، در سایه امنیت کامل و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از رأی‌گیری از همه شرکت‌کنندگان در شعب حوزه‌های انتخابیه شهرستان بیجار درب شعبه‌های اخذ رأی بسته و شمارش آرا توسط عوامل اجرایی آغاز شد.

سرپرست ستاد انتخابات استان کردستان با قدردانی از حضور با شکوه مردم در انتخابات تصریح کرد: مردم شهرستان بیجار با مشارکت همه جانبه بار دیگر حماسه دیگری در عرصه انتخابات خلق کردند.

کردستان| پایان رأی‌گیری در حوزه انتخابیه بیجار / وزارت کشور با تمدید انتخابات ‌موافقت نکردکردستان|دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس در بیجار+تصاویر

مدارس شهری و روستایی شهرستان بیجار فردا تعطیل است

علی‌اکبر ورمقانی، فرماندار بیجار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از تعطیلی مدارس سطح شهرستان خبر داد و اظهار داشت: تمامی مدارس شهری و روستایی شهرستان بیجار در همه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعدازظهر فردا 22 شهریورماه جاری تعطیل است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در مدارس بیجار برگزار شده است، افزود: بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا، فردا تمامی مدارس سطح شهرستان گندزدایی و از روز یکشنبه فعالیت‌های آموزشی از سر گرفته خواهد شد.

فرماندار بیجار از حضور باشکوه همه مردم شهرستان در انتخابات امروز قدردانی کرد.

انتهای پیام/492/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان بیجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در تولید زمینه‌ساز پیشرفت اقتصادی کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر؛ محمدحسین محبیان ضمن تبریک سال نوبه اهمیت شعار سال اشاره و اظهار کرد: هدف از این شعار، مردمی‌سازی تولید در راستای تأمین نیاز داخل و یا تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز تولید است که امسال در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در تحقق شعار سال به این نکته توجه شده که بدون مشارکت مردم، امکان توسعه و پیشرفت اقتصاد ملی وجود ندارد بنا بر این حمایت از سرمایه گذاران و بخش خصوصی می‌تواند مسیر توسعه و پیشرفت استان را در عرصه‌های اقتصادی دو چندان کند.

معادن ظرفیت مهم اقتصادی بیجار

وی معادن بیجار را ظرفیتی مهم و ارزشمند برای این شهرستان دانست و عنوان کرد: معادن از جمله ظرفیت‌های بسیار مهم در سطح شهرستان هستند که نقش مهمی در کاهش نرخ بیکاری در سطح شهرستان داشته است.

محبیان ادامه داد: شهرستان بیجار با معادن آهن یکی از محورهایی است که در سال گذشته تلاش شد با فعال‌سازی و توانمند سازی معادن، از خام فروشی جلوگیری کرد و این مهم با مشارکت مردم به صورت بخش خصوصی محقق شده و ادامه دارد.

وی اعلام کرد: تا زمانی که دولت مردمی هدف کاهش خام فروشی استخراج معادن را مورد توجه قرار می‌دهد، در بخش دوم نیز زمینه فرآوری و بهره‌وری بیش را با همکاری دستگاه‌های مرتبط ایجاد می‌کند.

فرآوری نیازمند ورود و مشارکت مردمی است

محبیان گفت: خام فروشی که کاهش یابد، فرآوری نیازمند ورود و مشارکت مردمی است، زمینه اشتغال پایدار را برای اهالی آن منطقه فراهم می‌شود و رونق اقتصادی و مهاجرت معکوس آغاز می‌شود.

فرماندار بیجار بار عنوان کرد: افزایش سطح مشارکت مردم با دستیار مردمی فرمانداران و استانداران، ظرفیت‌های موجود و قابل ایجاد شناسایی و معرفی خواهد شد و سپس امیدواری در جامعه افزایش خواهد یافت و مردم به میدان خواهند آمد.

وی خاطر نشان کرد: از همه اصحاب رسانه شهرستان بیجار، صاحبان ایده و متفکر دعوت می‌کنیم، الگوهای موفق بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود منطقه را برای جذب حداکثری جلب مشارکت‌های مردمی ارائه کنند.

کد خبر 6063465

دیگر خبرها

  • تمام مجموعه‌های تفریحی شهرداری اصفهان روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین تعطیل است
  • بازگشایی تمام محورهای روستایی معمولان با کمک سپاه لرستان
  • سارقان سابقه‌دار در بیجار دستگیر شد
  • مشارکت مردم در تولید زمینه‌ساز پیشرفت اقتصادی کشور است
  • ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟
  • هیچ دانش آموز کمیته امداد از خدمات پشتیبان تحصیلی بی نصیب نیست