Web Analytics Made Easy - Statcounter

واسیلی نبنزیا روز جمعه در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد که به صورت مجازی در موضوع سلاح شیمیایی سوریه برگزار شد، افزود: سوریه به تمامی تعهدات خود عمل و ذخایر شیمیایی را منهدم کرد.

وی ادامه داد: تمامی تهمت‌ها که دولت سوریه در معرض آن قرار گرفته است، ساختگی و تحریک‌آمیز بود.

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد اضافه کرد: سوریه نیتی برای استفاده از اسلحه شیمیایی ندارد و مهمتر از آن   نیازی ندارد که از این سلاح استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبنزیا تاکید کرد: گروه‌های تروریستی هستند که از این اسلحه در سوریه استفاده کردند و بعضی‌ها این امر را به صورت عامدانه نادیده می‌گیرند.

خبر در حال تکمیل است

برچسب‌ها روسیه سازمان ملل متحد سوریه واسیلی نبنزیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه سازمان ملل متحد سوریه واسیلی نبنزیا روسیه سازمان ملل متحد سوریه واسیلی نبنزیا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۹۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجرین افغانستانی بازگشته در خطر انفجار مین

برنامه مین‌روبی سازمان ملل متحد (UNMAS) می‌گوید که مهاجران برگشت‌کننده از پاکستان به افغانستان با خطر «واقعی» انفجار ماین و مواد منفجره روبه‌رو هستند.

این نهاد در پیامی در ایکس خود بر ضرورت بلندبردن سطح آگاهی مردم از خطر مین و مهمات منفجر ناشده در افغانستان تاکید کرده است.

برنامه مین‌روبی سازمان ملل متحد نوشته است: «مهاجرانی که از پاکستان به افغانستان باز می‌گردند، در معرض خطر مواد منفجره قرار دارند، تهدیدات علیه آن‌ها واقعی و خطرناک است.»

پیش از این، دفتر هماهنگ‌کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد (اوچا) اعلام کرده بود که دست‌کم ۵۷ هزار غیرنظامی در ۳۴ سال گذشته در نتیجه انفجار مین‌‌ها در افغانستان کشته و زخمی شده‌اند.

به گفته اوچا، در حال حاضر بیش از چهار هزار منطقه آلوده با مین در بخش‌های مختلف افغانستان شناسایی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مهاجرین افغانستانی بازگشته در خطر انفجار مین
  • پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده
  • دیپلمات روس: شورای امنیت تحریم اسرائیل را بررسی کند
  • کرملین : تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • کرملین: تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • دو کشوری که حمله ایران به اسرائیل را محکوم نکردند علیه آمریکا متحد می شوند
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح در حضور شویگو
  • عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت به رای گذاشته می‌شود
  • ریابکوف: جنگ هسته‌ای هیچ برنده‌ای نخواهد داشت