Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه‌های فلسطینی از جمله جبهه خلق اقدام رژیم بحرین در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خنجری از پشت به ملت فلسطین قلمداد کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المیادین، کمیته های مقاومت با محکوم کردن اقدام آل خلیفه در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی آن را خیانت جدید اعراب به ملت فلسطین دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جبهه خلق برای آزادی فلسطین هم گفت خیانت حاکمان عرب که دنباله رو آمریکا هستند، هرگز حمایت از تاج و تخت آنها را تضمین نخواهد کرد.

مصطفی البرغوثی دبیرکل جبنش ابتکار ملی هم تاکید کرد توافق  عادی سازی روابط بحرین و رژیم اسرائیل خنجری در پشت ملت فلسطین است.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ملت فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۹۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی

بر اساس اعلام منابع عبری ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به مراکز نظامی و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  منابع عبری زبان اعلام کردند که 150 موشک از جنوب لبنان به مراکز نظامی و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

 رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که بیش از 20 راکت به الجلیل شلیک شده است. 

 رسانه‌های اسرائیلی اذعان کردند که در حملات موشکی به کریات شمونه خسارت‌هایی به زیرساخت‌های آن وارد شده است.

بیانیه حزب‌الله درباره شلیک دهها موشک به شمال فلسطین اشغالی

انتهای پیام/
 

 

دیگر خبرها

  • اقدامات اسرائیل در غزه جهنم سوزانی ایجاد کرده است
  • اردوغان: اسرائیل در ارتکاب جنایت از هیتلر پیشی گرفته
  • اردوغان: اسرائیل در ارتکاب جنایت از هیتلر پیشی گرفته است
  • حمله هوایی صهیونیست‌ها به آوارگان فلسطینی در جنوب غزه؛ هشت نفر شهید شدند
  • بعد از عملیات وعده صادق «بی‌حجابی» را عادی سازی کنید/ زیباکلام: تنبیه رژیم صهیونیستی کار اشتباهی است!
  • ۴کودک فلسطینی در میان ۷شهید بمباران اردوگاه یبنا در مرکز رفح
  • شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • درخواست مقام ارشد اسرائیل برای عادی سازی روابط با عربستان
  • عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید