Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارما علاقه مند است چند بازیکن از یوونتوس به خدمت بگیرد. 

پارما با یوونتوس در تماس است تا در صورت امکان، بازیکنانی از این تیم جذب کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، جلسه مهمی طی ساعات گذشته میان پارما و یوونتوس برگزار شد و موضوع بحث، انتقال قرضی هانس نیکولوزی کاویلیا و فلیکس کوریا، دو بازیکن جوان یوونتوس به پارما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پارما در خصوص مارکو پیاتسا و لوکا پلگرینی، دو بازیکن دیگر یوونتوس نیز اطلاعات خواسته اما در حال حاضر مذاکرات بر سر این دو بازیکن خیلی جدی نشده است و تمرکز پارما، روی جذب قرضی هانس نیکولوزی و فلیکس کوریا است.

هانس نیکولوزی کاویلیا، هافبک 19 ساله ایتالیایی است که محصول آکادمی یوونتوس است و در فصل 19-2018، سه مرتبه برای تیم اصلی یوونتوس به میدان رفت. او در فصل 20-2019 به طور قرضی پیراهن پروجا در سری بی را به تن کرد. فلیکس کوریا، وینگر 20 ساله پرتغالی نیز در همین تابستان با 10 میلیون یورو از تیم جوانان منچسترسیتی به تیم زیر 23 سال یوونتوس ملحق شد. 

همچنین بخوانید:

فلیکس کوریا به یوونتوس پیوست / رسمی مارکو پیاتسا به یوونتوس باز خواهد گشت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فلیکس کوریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۹۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در شب درخشش لوکا مودریچ؛ کرواسی قهرمان تورنمنت چهارجانبه مصر شد

کروات‌ها جام قهرمانی تورنمنت مصر را بالای سر بردند

طرفداری | تورنمنت چهارجانبه مصر موسوم به ACUD کاپ، شب گذشته (سه‌شنبه) با قهرمانی کرواسی به اتمام رسید. در این تورنمنت تیم‌های مصر، نیوزیلند، تونس و کرواسی حضور داشتند و کروات‌ها با برتری 4-2 برابر میزبان در دیدار نهایی، جام قهرمانی را بالای سر بردند. شاگردان زلاتکو دالیچ در نیمه نهایی، تونس را در ضربات پنالتی شکست داده بودند.

در دیدار دیشب، لوکا مودریچ دو پاس گل ثبت کرد تا نقش پررنگی در پیروزی تیمش ایفا کرده باشد. نیکولا ولاشیچ، برونو پتکوویچ، آندری کراماریچ و لوورو مایر گل‌های کرواسی در این بازی را به ثمر رساندند. گفتنی است محمد صلاح و محمد ال ننی مصر در این تورنمنت غیبت داشتند و نتوانستند برای مصر به میدان بروند.

ترکیب ابتدایی دو تیم و نمرات بازیکنان

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • چلسی دنبال پیشرفت، برنتفورد و برنلی خواهان فراری بزرگ، آیا آرسنال از خط پایان قهرمانی می‌گذرد؟
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • در شب درخشش لوکا مودریچ؛ کرواسی قهرمان تورنمنت چهارجانبه مصر شد
  • عکس| بازسازی عکس تاریخی مثلث هلندی میلان
  • پاسخ محکم کروس به برادرش: به تو ربطی ندارد!
  • توزیع ۱۸۰۰ سما کارت بین توان‌خواهان بهزیستی استان بوشهر
  • برای بارسلونا رقیب پیدا شد: علاقه آرسنال به خرید ژائو کانسلو
  • (عکس) بازسازی عکس تاریخی مثلث هلندی میلان
  • لوکا مودریچ کنار اهرام مصر + عکس
  • فوتبال بازی کردن لوکا مودریچ و بازیکنان کرواسی در اهرام مصر / فیلم