Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون کاراته گفت: هیچ اختلافی بین فدراسیون کاراته و کادر فنی وجود ندارد، المپین‌ها به صورت انفرادی تمرین می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اشرف امینی، سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کاراته، درباره زمان شروع اردوهای تیم‌ملی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: برای ما اولین اولویت سلامتی بازیکنان است به همین دلیل بعید می‌دانم در چنین شرایطی بتوانیم اردوهای تیم‌ملی را شروع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ما با کادر فنی در ارتباط هستیم و رایزنی کردیم برای مشخص شدن تاریخ از سرگیری اردوها اما هنوز هیچ تاریخ و زمانی قطعی نشده است. در واقع هفته آینده جلسه‌ای را در فدراسیون خواهیم داشت تا بیشتر در مورد شرایط حال حاضر برنامه‌ریزی کنیم.

او با اشاره به مسابقات کاراته وان مراکش ادامه داد: فدراسیون جهانی تاریخ مسابقات را برای سال ۲۰۲۱ مشخص کرده با این اوصاف نزدیک‌ترین رقابت مهم پیش‌رو برای ملی‌پوشان مسابقات کاراته وان مراکش خواهد بود. ما در این این رقابت‌ها شانس کسب سهمیه حداقل در یک وزن و تثبیت سهمیه سایر وزن‌ها را داریم بنابراین باید برنامه‌ریزی دقیق و مشخصی را برای تحقق اهداف‌مان داشته باشیم. در حال حاضر بازیکنان المپیکی ما به‌صورت انفرادی زیر نظر مربی تمرین می‌کنند تا شرایط برای برگزاری اردوها طبق روال همیشگی مهیا شود.

امینی در پایان خاطر نشان کرد: فدراسیون کاراته در این شرایط کرونایی در بخش کاتا فعالیت خوبی را داشت و در حال حاضر به دنبال برگزاری لیگ کاتا هستیم و در روزهای آینده نیز کاتای ساحلی را خواهیم داشت چراکه در این شرایط محدودیت خیلی جدی برای کاتا نداریم چون که راحت‌تر می‌شود پروتکل‌ها را رعایت کرد. اما در بخش کومیته واقعا وضعیت قابل قیاس نیست و باید دید به چه شکل می‌توان برنامه‌های تعیین شده را اجرا کرد کسی در این بین سلامتی‌اش به خطر نیفتد. خوشبختانه شرایط فدراسیون برای برگزاری اردوها مناسب است و باید ببینیم ستاد مبارزه با کرونا چه پروتکل‌هایی را برای ما تدوین می‌کند و در کنار آن کادر فنی چه برنامه‌ای دارد. همه این موارد در کنار هم باعث تاخیر در برگزاری اردوهاست و خوشبختانه هیچ اختلافی بین ما و کادر فنی وجود ندارد. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کاراته فدراسیون کاراته کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی جهانشاهی  گفت : براساس برنامه ریزی صورت گرفته، نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان گرامیداشت زنده یاد (محمد سلمان اکبری) در اردیبهشت ماه جاری در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فراخوان این دوره از رقابت از ۲ ماه قبل داده شده و براساس آخرین جمع بندی صورت گرفته، تاکنون ۱۶ تیم از هیات مذهبی زاهدان برای شرکت در این دوره از رقابت اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ایجاد شور و نشاط و سلامتی در بین فعالان هیاتی را از اهداف برگزاری این دوره از رقابت بیان کرد و افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته رقابت تیم ها از هفتم تا هفدهم اردیبهشت ماه جاری در سالن‌های تعیین شده از ساعت هفت تا ۹ شب با حضور داور لیگ برتر کشور انجام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در پایان این دوره از رقابت به چهار تیم منتخب، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام جهانشاهی از عموم مردم برای حضور،‌ مشاهده و تشویق تیم‌ها در این رقابت دعوت کرد و گفت: در حین برگزاری رقابت، برنامه های فرهنگی خوبی برای اجرا در نظر گرفته شده است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌ اش روشن شد!
  • اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!
  • مربی تیم ملی به کادر فنی تراکتور اضافه شد
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس