Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@09:23:42 GMT

لرستان مهرماه کم بارشی تجربه خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۰۰۰۴

لرستان مهرماه کم بارشی تجربه خواهد کرد

زینب اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: طی روزهای آینده آسمان استان شرایطی آرام و پایدار تجربه می‌کند.

وی با بیان اینکه در مناطق شرقی استان شاهد افزایش پوشش ابر و وزش باد هستیم، افزود: دمای استان به طور متوسط یک تا دو درجه افزایش پیدا می‌کند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی لرستان بیان کرد: بر اساس آخرین بررسی‌های صورت گرفته مهرماه امسال شاهد بارش به صورت گسترده در لرستان نیستیم بلکه تنها در بعضی از مناطق باران به صورت رگباری پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری با اشاره به اینکه بارش‌ها در مهر و آبان امسال کمتر از نرمال بلند مدت است، تصریح کرد: در آذرماه شرایط بارش‌ها بهتر می‌شود اما بارش‌های آذماه نیز کمتر از نرمال بلند مدت است.

وی خاطرنشان کرد: میزان دقت این پیش‌بینی‌ها ۷۰ درصد بوده و امکان تغیر در آن‍ها وجود دارد همچنین  بر اساس نقشه‌های دمایی بلند مدت میانگین دمای ماه‌های مهر و آبان نسبت به بلند مدت یک تا دو درجه بیشتر است.

انتهای پیام/ ۸۵۰۲۰

منبع: فارس

کلیدواژه: بارش توسعه لرستان هواشناسی بلند مدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز درباره فعال شدن سامانه بارشی؛ سیل در راه تهران؟

براساس اعلام سازمان هواشناسی، سامانه بارشی جدید در برخی نقاط کشور از امروز (۲ اردیبهشت) فعال می‌شود و اوج بارندگی‌ها در روز چهارشنبه هفته جاری پیش‌بینی شده است.

بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در برخی از نواحی استان‌های سمنان، گلستان، اصفهان و فارس ۵۰ تا ۷۰ میلی‌متر بارندگی رخ خواهد داد.

همچنین طی ۴۸ ساعت بین ۴۰ تا ۶۰ میلی‌متر بارندگی را در استان‌های تهران، البرز، مرکزی، همدان، قم و نیز چهارمحال و بختیاری شاهد خواهیم بود.‌

دیگر خبرها

  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • گسترش بارش‌های بهاری طی امروز در آسمان مازندران
  • بارش باران بهاری در لرستان و خوشحالی مردم
  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان / پیش‌بینی سیلاب و تندبادهای لحظه‌ای در استان
  • بازیکن آلومینیوم: بینی‌ام شکست، داور گفت بلند شو!
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۳ اردیبهشت ماه
  • هشدار قرمز درباره فعال شدن سامانه بارشی؛ سیل در راه تهران؟
  • پیش‌بینی وزش باد شدید و بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • چهارمحال و بختیاری همچنان دومین استان خشک کشور