Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج یکی از مشکلات عمده در استان کهگیلویه و بویراحمد که مردم روزانه با آن مواجه هستند کیفیت نان در استان است که قاطعانه می‌توان گفت یکی از بی‌کیفیت‌ترین نان‌های کشور در این استان پخت می‌شود.

دلیل این پخت ضعیف و بی‌کیفیت نان را می‌توان در موضوعات مختلفی جست‌وجو کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به آرد بی‌کیفیت، خبازان آموزش ندیده و مهم‌تر از همه نظارت‌های ضعیف و نصف و نیمه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر واحد نانوایی در استان به خصوص شهر یاسوج سری بزنیم از 
آرد بی کیفیت می‌نالد و معلوم نیست داستان این آردها در استان کی تمام خواهد شد.

اما خبازانی که کمترین آموزش را دیده‌اند و به عبارتی نه تجربه خبازی دارند و نه آموزش دیده‌ا‌ند در این سال‌ها ضربه‌های جبران‌ناپذیر به مشتریان وارد کرده‌ا‌ند و بیشتر بیماری‌ها به دلیل پخت بی‌کیفیت نان توسط خبازان بی تجربه است.

یکی از دلایل دیگر به نظارت‌های ضعیف برمی‌گردد که مسوولان تنها شعار کیفی‌سازی نان در استان سر می‌دهند خوب به یاد داریم که برای نمونه قبل از گران شدن قیمت نان مسوولان تعزیرات و صمت قول دادند در صورت گران شدن نان از خبازان نان با کیفیت می‌خواهند که این اتفاق هرگز عملی نشد و هنوز باید مردم استان با نان بی‌کیفیت سر از مطب‌های پزشکان گوارش در آورند.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: نان کیفیت آموزش کهگیلویه و بویراحمد بی کیفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش قدس آنلاین، ولی بهره مند، کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به بررسی نقشه‌ها و الگوهای جوی از امروز دوشنبه تا اواخر وقت روز چهارشنبه جو استان کهگیلویه و بویراحمد تحت تاثیر سامانه ناپایدار بارشی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این مدت و بیشتر از بعداز ظهر امروز در برخی مناطق رگبار باران و رعد و برق احتمال تگرگ و افزایش سرعت و وزش باد و گرد و غبار رقیق پیش بینی می‌شود.

بهره مند اظهارکرد: در روزهای پنجشنبه و جمعه آسمان استان قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد انتظار می رود.

کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از امروز تا روز چهارشنبه قدری کاهش نسبی دما وجود دارد و از روز پنجشنبه دما روند افزایشی به خود خواهد گرفت.

بهره مند عنوان کرد: برای امروز تا پایان روز چهارشنبه هشدار سطح زرد صادر شده است.

وی بیان کرد: شهر لیکک و ایستگاه امامزاده جعفر با بیشینه دمای۳۱.۴ درجه سانتیگراد و سی سخت با کمینه دمای ۱۰ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد بوده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • مشکل اصلی انیمیشن های ایرانی این است که در قصه‌پردازی و روایت ضعیف هستیم
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در۳ هزار مدرسه کهگیلویه وبویراحمد
  • جریمه ۱۶ میلیارد ریالی قاچاقچی دام در یاسوج