Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد انتخابات کشور نتایج دو حوزه انتخابیه دور دوم انتخابات مجلس را اعلام کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سید اسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور دقایقی پیش نتیجه انتخابات در دو حوزه باقی‌مانده از مجموع 10 حوزه که روز گذشته انتخابات دور دوم در آن برگزار شد، را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج نهایی 8 حوزه انتخابیه در دوره دوم انتخابات مجلس یازدهم اعلام شدقدردانی روحانی از مردم و دست اندرکاران برگزاری مرحله دوم انتخابات در شرایط کروناییرعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در تمامی شعبه‌ها؛ اولویت اصلی ستاد انتخابات کشورتاکید رئیس ستاد انتخابات کشور به رعایت پروتکل‌ها در شعب اخذ رای

اسامی راه‌یافتگان به مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

1- در استان اصفهان حوزه سمیرم اصغر سلیمی با 8505 رأی

2- در استان کرمانشاه حوزه کرمانشاه ابراهیم عزیزی با 21966 رأی.

به گزارش تسنیم، بامداد امروز نیز نتایج 8 حوزه انتخابی نیز توسط ستاد انتخابات کشور به شرح زیر اعلام شده بود:

بهزاد علیزاده در استان ایلام حوزه دهلران و آبدانان با 31287 رأی

علیرضا عباسی استان البرز در حوزه کرج، اشتهارد و فردیس با 27010 رأی

شبیب جویجری در استان خوزستان حوزه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون با 44748 رأی

علیرضا زندیان در استان کردستان حوزه بیجار با میزان 10319 رأی

مجتبی بخشی‌پور در استان کرمانشاه در حوزه اسلام آباد غرب و دالاهو با 31022 رأی

عبدالجواد ایری در استان گلستان حوزه کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان 31255 رأی

مهدی باقری در استان زنجان حوزه زنجان و طارم با 14964 رأی

حسین رجایی در استان اصفهان حوزه لنجان حسین رجایی ریزی با 14127 رأی.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یازدهمین دوره انتخابات مجلس ستاد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس ستاد انتخابات ستاد انتخابات کشور دوم انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ طرح تحقیقاتی حوزه علوم شناختی به نتیجه رسید

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیاست‌های راهبردی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در حمایت از اجرای طرح‌های پژوهشی  درحوزه‌های علوم شناختی درسال‌های اخیر منجر به طراحی، تولید و ساخت محصولات فناورانه توسط اساتید، پژوهشگران و متخصصان برای تامین نیاز‌های مراکز علمی، تحقیقاتی و درمانی و نیز رونق بخش اکوسیستم شناختی و کسب و کار در این حوزه  شده است.

با اجرای سیاست و اقدامات ستاد علوم شناختی و در نتیجه حمایت‌های گسترده از محققان، اساتید و متخصصان، طرح‌های متعدد اولویت‌دار مورد نیاز کشور در زمینه نگاشت مغز، ایمپلنت‌های مغزی، ارتباط بین مغز و ماشین و سایر حوزه‌ها به اجرا در آمد.

ساخت انواع دستگاه‌های تصویربرداری از مغز، ثبت سیگنال‌های مغزی و تحریک مغزی، از جمله دستاورد‌های اجرای طرح‌های تحقیقاتی در امر تولید و ساخت  محصولات فناورانه شناختی درکشور بشمار می‌آید.

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی برای ترویج و ارتقای دانش درحوزه‌های علوم شناختی و فناورانه و نیز پیشبرد اجرای طرح‌های تحقیقاتی، درحال حاضر با بیش از دو هزار تن از اساتید، محققان و متخصصان در یکصد مرکز علمی، پژوهشی و دانشگاهی در استان‌های مختلف کشور همکاری و مشارکت دارد.

در سال گذشته در نتیجه چندین مرحله فراخوان این ستاد، ده‌ها طرح تحقیقاتی توسط مراکز علمی و پژوهشی برای برخورداری از چتر حمایتی در زمینه‌های روانشناسی، فناورانه، نگاشت مغز، مدیریت، آموزش و پرورش، توانبخشی شناختی و علوم اعصاب ارایه شد که حدود سی  طرح مورد تصویب قرار گرفت.

در راستای ترویج و ارتقای دانش علوم شناختی و بهره‌مندی محققان، پژوهشگران و اساتید مراکز علمی و دانشگاهی درسال‌های اخیر طی  بیست مرحله فراخوان حمایت از طرح‌های پژوهشی، بیشتر از ۴۰۰ طرح مطالعاتی و تحقیقاتی تحت پوشش حمایت‌های این ستاد قرار گرفت که از مجموع این طرح‌ها تاکنون بیش از ۲۰۰ طرح به اتمام رسیده و مابقی در حال اجرا است.

تشکیل هسته‌های پژوهشی در حوزه‌های علوم شناختی یکی دیگر از اقدامات و فعالیت‌های ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی به منظور تربیت نیروی مجرب و متخصص بشمار می‌آید، از اقدامات ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی بوده است.

همچنین در سال گذشته ۲۵ هسته پژوهشی درحوزه‌های علوم و فناوری‌های شناختی در مراکز علمی و دانشگاهی درسطح کشور تشکیل و فعال شده است.

رویکرد این ستاد بهره گیری و بهره مندی از دستاورد‌های علوم و فناوری‌های شناختی برای ارتقا و افزایش توانمندی مهارت‌های شناختی در سطح جامعه و نیز کمک به امر یادگیری و یاددهی با شیوه‌های شناختی در نظام آموزشی است.

از سوی دیگر در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های این ستاد فعالیت گروه‌های «پیشران» نیز  برای تسریع در اجرای طرح‌های پژوهشی از اهداف اصلی ستاد محسوب می‌شود که با حمایت از طرح‌های پژوهشی در حوزه علوم شناختی و دستیابی به فناوری و خدمات شناختی می‌توان تغییرات بزرگی در جامعه به‌وجود آورد و با بهره‌گیری از دانش، تخصص و مهارت نخبگان و محققان این حوزه، زیرساخت‌های نوین فناوری و خدمات شناختی را در کشور ایجاد کرد.

 بر اساس این راهبرد، تاکنون چهار گروه «پیشران» در مراکز تحقیقاتی دانشگاهی تشکیل شد که فعالیت این گروه‌ها منجر به تولید فناوری‌های بومی و خدمات شناختی شده است.

اعتمادسازی در میان محققان و نخبگان برای اجرای طرح‌های تحقیقاتی و حمایت‌های گسترده از فعالیت‌های آنان از برنامه‌های عملی ستاد توسعه علوم شناختی بحساب می‌آید و تبادل دیدگاه‌ها میان مجریان و ناظران طرح‌های تحقیقاتی برای پیشرفت طرح‌ها بطور جدی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأثیر قانون شفافیت مالی در انتخابات مجلس از زبان دادستان کل کشور
  • دادستان کل کشور: با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم
  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • ۲۰۰ طرح تحقیقاتی حوزه علوم شناختی به نتیجه رسید
  • تاریخ دقیق دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اعلام شد
  • وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 8 حوزه انتخابیه، تمام الکترونیک برگزار خواهد شد
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود / در ۸ حوزه، انتخابات به صورت الکترونیکی خواهد بود
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟
  • بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی