Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@08:08:57 GMT

زندانی فلاورجانی با گذشت محکوم له آزاد شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۱۵۷۷

زندانی فلاورجانی با گذشت محکوم له آزاد شد

گذشت محکوم له در اجرای احکام شورای حل اختلاف فلاورجان استان اصفهان باعث آزاد شدن یک زندانی از زندان شد.

به گزارش ایمنا، سید محمد موسویان از گذشت محکوم له و آزادی یک زندانی خبر داد و اظهار کرد: با استناد به دستور ریاست قوه قضائیه مبنی بر صلح و سازش و اصلاح ذات‌البین در پرونده‌های اجرای احکام، این بار با تلاش و همت کارکنان اجرای احکام شورای حل اختلاف فلاورجان استان اصفهان، یک فقره پرونده با موضوع مطالبه وجه چک و خسارت تأخیر تأدیه با تلاش کارکنان اجرای احکام شورای حل اختلاف شهرستان فلاورجان منجر به گذشت محکوم له شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای حل اختلاف استان اصفهان به میزان، گفت: محکوم له از مبلغ خسارت تأخیر تأدیه گذشت کرد و خواهان بدون هیچ قید و شرطی از طلب خود شد و با استعانت از خداوند متعال پرونده با صلح و سازش مختومه و محکوم علیه از زندان آزاد شد.

کد خبر 443756

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آزادي زنداني زندانیان فلاورجان گذشت شاکی دادگاه کیفری قانون اصلاح ذات البین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای حل اختلاف اجرای احکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۱۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ زندانی درآذربایجان غربی تا آخراردیبهشت آزاد می شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، عتباتی افزود: در سه سال گذشته کمک های خیرین به جشن های گلریزان افزایش ۵۵ برابری داشته که نشان از اعتماد مردم به مجموعه دستگاه قضایی استان است.

او افزود: از محل کمک های مردمی جمع آوری شده در سال گذشته ۷۷۵ محکوم مالی و جرایم غیر عمد از زندان های سطح استان آزاد شدند و امید است با کمک های مردمی به ستاد دیه در جشن های گلریزان امسال در قدم اول ۲۵۰ نفر از ۶۰۰ زندانی جرایم غیر عمد و مالی استان تا پایان اردیبهشت ماه از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده بازگردند.

عتباتی در پایان از انجمن حمایت از زندانیان هم خواست تا اقدامات خود را درزمینه حرکت به سمت درآمد زایی مستمر و پایدار برای خانواده های زندانیان نیازمند سوق دهند.

در جشن گلریزان امسال خیرین درمیاندوآب مبلغ ۷ میلیارد و 280 میلیون تومان به صورت نقد به حساب ستاد دیه واریز کردند.

همچنین شاکیان نیک سیرت هم به میزان ۳ میلیارد و 640 میلیون تومان در ماه مبارک رمضان از حق خود گذشت کرده اند.

دیگر خبرها

  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • ۲۵۰ زندانی درآذربایجان غربی تا آخراردیبهشت آزاد می شوند
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • لزوم آسیب‌شناسی پرونده‌های معطل مانده در واحدهای اجرای احکام