Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@14:04:20 GMT

دولت برای اجرای طرح «هر کارمند یک حامی» تاکید دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۱۶۱۲

دولت برای اجرای طرح «هر کارمند یک حامی» تاکید دارد

ایسنا/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: دولت بر اجرای طرح "هر کارمند یک حامی" تاکید دارد.

"یحیی صادقی" امروز ۲۲ شهریورماه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان اظهار کرد: در استان کرمان بیش از ۱۲۰ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد داریم که در عمده آنها زنان، سرپرست خانوار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برخی از این خانواده ها آسیب دیده و برخی نیز جزو خانواده های موفق هستند، افزود: در زمینه تعاملات با قوه قضائیه برای کمک به این خانواده ها در تلاش هستیم.

صادقی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه بین کمیته امداد و دادگستری استان کرمان در زمینه خدمت به مددجویان کمیته امداد بیان کرد: مشارکت در کمک به خانواده های محروم و ایتام نیازمند، گسترش مشارکت در فرآیند فقرزدائی در شهرستان ها و افزایش مشارکت در کمک به خانواده های محروم از جمله محورهای این تفاهمنامه است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: همچنین در این تفاهمنامه استفاده از فرصت احکام جایگزین حبس، استفاده از مشاوران همکار دادگستری برای خانواده های محروم، همکاری دادگستری در ثبت نام حامی برای ایتام دنبال می شود و دولت نیز بر "هر کارمند یک حامی" تاکید دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکلات شهرک صنعتی کرمان افزود: برخی از خانواده ها در شهرک صنعتی شراط بسیار سختی دارند و در صورتی که زمین برای ما در نظر گرفته شود، اعتبار ساخت منزل برای بخشی از این افراد را داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی پيشگيري از وقوع جرم اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی استان کرمان کمیته امداد خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۱۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش‌از ۴ هزار بسته معیشتی درکرمان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت:  همزمان با هفته اطعام و اکرام ایتام بیش‌از ۴ هزار بسته معیشتی در سراسر استان کرمان توزیع می‌شود.

ناصر عسکری‌نژاد ادامه داد:  به همت کمیته امداد امام خمینی(ره)، خیِّران و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در سراسر استان کرمان سفره‌های افطاری با بیش‌از ۱۲۰ هزار پرس غذای گرم و ۱۵۰ هزار افطاری ساده پهن می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آمادگی امداد مازندران در جذب حامی
  • آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد مازندران برای جذب حامی در شب‌های قدر
  • فعالیت پایگاه‌های جذب حامی ایتام در شب‌های مبارک قدر
  • اینجا آرزوها جان می‌گیرند/۱۰ هزار کودک اردبیلی چشم انتظار دستگیری
  • ۴هزار و ۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند
  • ۴۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند
  • ۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند
  • ۲۷ هزار حامی سرپرستی ایتام خراسان شمالی را برعهده دارند
  • توزیع بیش‌ از ۴ هزار بسته معیشتی در استان کرمان
  • توزیع بیش‌از ۴ هزار بسته معیشتی درکرمان