Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@06:38:59 GMT

سیاره زهره و خوشه ستاره ای کندوی عسل فردا قابل رصد است

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۱۹۵۸

سیاره زهره و خوشه ستاره ای کندوی عسل فردا قابل رصد است

احسان مهرجو کارشناس نجوم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فردا ۲۳ شهریور ماه می توان،  سیاره زهره و خوشه ستاره ای کندوی عسل را رصد کرد.

وی با بیان اینکه زمان رصد این دو جسم در آسمان تقریبا حدود ۳ صبح است، بیان کرد: در این زمان، سیاره زهره و خوشه ستاره ای کندوی  عسل  در فاصله ۲ونیم درجه ای از هم قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس نجوم تاکید کرد: همچنین سیاره زهره در این زمان به پر نورترین جسم در آسمان تبدیل می شود که به راحتی با چشم غیر مسلح قابل مشاهده است.

کارشناس نجوم عنوان کرد: البته که رصد خوشه ستاره ای کندوی عسل نیاز به دوربین دو چشمی دارد.

مهرجو خاطر نشان کرد: قدر سیاره زهره در آسمان در این زمان منفی ۴ است که بسیار درخشان در آسمان دیده می شود.
 

کد خبر 5021268 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: نجوم آسمان ویروس کرونا تحقیقات علمی واکسن کرونا شبکه ملی اطلاعات امنیت سایبری ایالات متحده امریکا فیس بوک فناوری فضایی نوآوری امنیت اطلاعات شرکت هواوی سامسونگ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گوشی هوشمند سیاره زهره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان آغاز اعزام زائران به حج عمره اعلام شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین آجیلیان افزود: فردا سوم اردیبهشت ماه اولین گروه از حجاج عمره کشور از فرودگاه مشهد و امام خمینی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور در گفت‌وگو با با بیان اینکه از فردا سه اردیبهشت تا ۱۳ اردیبهشت از ۱۰ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها اقدام به جابه‌جایی زائران حج عمره خواهیم کرد گفت: از فردا ساعت ۱۵:۳۰ اولین گروه از زائران عمره از فرودگاه مشهد و فرودگاه امام خمینی به سرزمین وحی اعزام می‌شود.

زمان اعزام زائران خانه خدا در حج تمتع ۱۴۰۳ مشخص شد | ۱۸ فرودگاه معین حج هستند

وی افزود: در طی این ۱۰ روز دو پرواز از فرودگاه امام خمینی و یکی از فرودگاه‌های تحت مالکیت کشور انجام می‌شود که در مجموع ۲۲ پرواز انجام می‌شود.

زائران حج عمره حتما این وسایل را همراهشان ببرند | هزینه خدمات درمانی برای حجاج چقدر است؟

آجیلیان اضافه کرد: در هر پرواز ۲۶۰ زائر جابه جا می‌شوند که در طول این ۱۰ روز دوهزار ۸۶۰ زائر از ۱۱ فرودگاه کشور و ۲ هزار ۸۶۰ زائر از فرودگاه امام خمینی اعزام می‌شود که در مجموع هزار و ۷۲۰ زائر به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: پروازهای حج عمره بعد از گذشت ۹ سال از فردا با همکاری شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

کد خبر 845989 برچسب‌ها حج فرودگاه امام خمینی (ره) خبر مهم حج - سازمان حج و زیارت

دیگر خبرها

  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان
  • اینتر کهکشانی؛ ستاره ای جدید در آسمان / فیلم
  • آسمان قزوین فردا ابری است
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ تهران کی سرد می‌شود؟
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ دمای تهران از فردا کاهش می یابد
  • دمای هوای تهران از فردا کاهشی می‌شود
  • ستاره پرسپولیس دیدار با سپاهان را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست داد
  • بارش شهابی Lyrid 2024 را از دست ندهید
  • زمان آغاز اعزام زائران به حج عمره اعلام شد