Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط هیئت های مذهبی و عزاداران حسینی در ماه محرم گفت: نتیجه این رفتار مثبت مردم را امروز در سطح جامعه می بینیم.

محمد صالح جوکار در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به مراسم عزاداری های امسال گفت: آنچه که مقام معظم رهبری فرمودند که من توصیه های ستاد ملی مقابله با کرونا و دستورالعمل ها را برای خودم شرط اساسی می دانم، الگویی برای هیئت های مذهبی، حسینیه ها و تکایا در عزاداری های محرم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مسئولان هیئت ها، مداحان و عزاداران حسینی رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا را یک اصل در عزاداری های امسال قرار دادند و با بهترین وضعیت آن را انجام دادند.

 

وی ادامه داد: اگرچه عزاداری ها در برخی نقاط مطلوب مردم نبود و مقداری از آن شور حسینی کمرنگ شده بود ولی به هر حال با شرایطی که در کشور داشتیم، باید این گونه عمل می شد. رعایت پروتکل ها اصلی بود که باید مورد توجه عزاداران قرار می گرفت.

 

وی ادامه داد: هدف ما این است که این بیماری به زودی در کشور تحت کنترل قرار گیرد و از آن خلاص شویم و بهترین راهکار و الگو نیز این است که به توصیه های ستاد ملی مقابله با کرونا عمل کنیم. خوشبختانه هیئت ها و عزاداران حسینی در این راستا عمل کردند و امروز نتیجه آن را می بینیم.

 

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تبعیت از مقام معظم رهبری در این رابطه سرلوحه کار هیئت ها قرار گرفت و امیدواریم سایر تشکل ها و مجامع نیز در کشور این امر را مورد توجه قرار دهند چرا که حفظ سلامتی خودمان و هموطنان مان باید یک اصل کلی در تمامی ارتباطات و رفتارهایمان باشد./

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: عزاداری محرم عزاداری عزاداری امام حسین ع رعایت پروتکل ها عزاداری ها هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد

علی محمدنژاد کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: وضعیت تعادلی نوسانی و جدال تقاضا و عرضه امروز نیز ادامه داشت. با رنجی در نماد‌های خودرویی در میانه‌ بازار شاد هیجان گذرایی بودیم.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: اکثر نماد‌های شاخص ساز و لیدر، در منفی به کار خود پایان دادند. این در حالی بود که با چرخش پول به شرکت‌های متوسط و کوچک، نماد‌های بیشتری از این دو گروه در مثبت و حتی صف خرید بودند.

او افزود: امروز ارزش معاملات کل به ۱۰۶۴۰ میلیارد تومان رسید که از این مقدار ۶۸۳۱ میلیارد تومان سهم ارزش معاملات خرد بوده است. خالص سفارشات با ورود ۱۶۱ میلیارد تومانی پول از بازار سرمایه همراه بود. 

محمدنژاد اظهار کرد: امروز ۴۴۳ نماد مثبت یعنی (%۵۵) بازار و ۳۶۵ نماد منفی (%۴۵) ، ۹۵ (%۱۲) نماد صف خرید و ۳۲ (%۴) نماد صف فروش به کار خود پایان داد. در نهایت شاخص کل با افزایش ۱۰۷۱ واحدی به سطح ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • آثار غیرشعاری می تواند ذهنیت جوانان را به فرزندآوری مثبت کند
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • مردمی سازی سلامت در مهریز
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • افزایش ۳۹۲۱ هزار واحدی شاخص بورس
  • چرا خلبانان و مهمانداران نمی‌توانند به خودشان عطر بزنند؟
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است