Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه عملیات اجرایی آزادراه شرق اصفهان رو به پایان است، اظهار داشت: آزادراه شرق پروژه‌ای ملی است که ۲۵۰ کیلومتر آن در استان فارس و ۲۲۰ کیلومتر هم در استان اصفهان در حال انجام است.

وی افزود: با تکمیل آزادراه کنار گذر شرقی بخشی از کریدور شمال به جنوب کشور به بهره برداری می‌رسد که با توسعه ۷۰ درصدی این پروژه در استان فارس و تکمیل قطعه چهارم در دو سال آینده این ابرپروژه به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استانداری اصفهان بیان داشت: ساخت دو قطعه کنارگذر شرقی به طول ۶۳ کیلومتر با ۳۰ درصد سهم دولت و ۷۰ درصد سهم بخش خصوصی تعریف شده است و صندوق بازنشستگی کشور ۷۰ درصد از هزینه آن را تأمین می‌کند.

غلامی با اشاره به اینکه قرار بود بخشی از این آزادراه در ابتدای سال افتتاح شود، گفت: به احتمال قوی با جهانگیری حضور معاون اول رئیس جمهور و یا از طریق ویدئو کنفرانس آزادراه کنار گذر شرقی از نطنز تا فرودگاه افتتاح می‌شود.

وی به اهمیت افتتاح بخشی از آزادراه کنار گذر شرقی گریزی زد و تصریح کرد: با افتتاح این آزادراه بخش قابل توجهی از بار ترافیکی محورهای تهران-قم-کاشان-نطنز-اصفهان و همچنین مسیر تهران-قم-دلیجان-اصفهان و یا ساوه-دلیجان-اصفهان کم می‌شود.

معاون عمرانی استانداری اصفهان، کاهش آلاینده‌ها و کاهش زمان سفر را از دیگر مزایای توسعه آزادراه کنار گذر شرقی اصفهان برشمرد و گفت: ۳۲ کیلومتر از مسیر آزادراه کنارگذر شرقی با مشارکت بخش خصوصی شروع شد و در سال آینده قطعه سوم این آزادراه به بهره برداری می‌رسد.

وی قطعه چهارم آزادراه کنارگذر شرقی را از مسیر مبارکه به ایزدخواست اعلام کرد و افزود: سرمایه گذار قطعه چهارم هم انتخاب شده است و در آینده نزدیک این قطعه هم شروع به کار خواهد کرد.

کد خبر 5021409

منبع: مهر

کلیدواژه: آزادراه استانداری اصفهان ویروس کرونا محرم 99 شیراز بازگشایی مدارس بوشهر آمار کرونا گرگان مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه شهرکرد انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم توهین به پیامبر شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۲۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس

مرکز تحقیقات و فناوری دو شرکت فعال در حوزه تولید واکسن های پلی ساکاریدی و ایمپلنت های ارتوپدی با حضور معاون اول و معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور در پارک فناوری پردیس افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با حضور محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور، روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، مهدی صفاری‌نیا، رئیس پارک فناوری پردیس و جمعی از مدیران و فناوران پارک، ساختمان دو شرکت جدید در پارک فناوری پردیس افتتاح شد.

یکی از این شرکت‌ها، شرکت رهپویان فناور صادق است که در سال ۱۳۹۸ با هدف تولید محصولات زیست فناورانه و واکسن‌های پلی ساکاریدی شامل هیب، پنوموکوک و مننژیت فعالیت خود را آغاز کرد. فاز اول ساختمان این شرکت در پارک فناوری پردیس حدود ۱۵۰۰ متر مربع شامل آزمایشگاه، واحد تولیدی و اداری می‌باشد.

در مرکز تحقیقات این شرکت که عصر سه شنبه مورد بهره برداری قرار گرفت، دو واکسن در مرحله مطالعات انسانی بوده و انتظار می‌رود که پس از انجام مطالعات لازم، در نیمه دوم سال، این دو واکسن پس از اخذ محوز‌های لازم وارد بازار شود.

افتتاح نخستین مرکز شتابدهی و هم آفرینی حوزه سلامت با مجوز معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در شرکت رهپویان فناور صادق از دیگر برنامه‌های این بازدید بود. این مرکز در راستای حمایت از استارتاپ‌های حوزه سلامت فعالیت خواهد داشت.

دیگر شرکت دانش‌بنیانی که افتتاح شد در حوزه تولید ایمپلنت‌های ارتوپدی مانند پیچ، پلک و نیل‌های اینترلاک به عنوان تثبیت کننده داخلی در درمان شکستگی‌ها فعالیت می‌کند.

محصولات این شرکت علاوه بر توزیع در بیش از ۱۵۰ مرکز پزشکی در داخل کشور به کشور‌های آلمان، سوئد، مالزی و... نیز صادر شده است.

دیگر خبرها

  • احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان
  • سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار افتتاح می‌شود
  • واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد
  • دومین سفر استانی رئیس جمهور به سمنان
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس
  • دلیل توقیف کشتی اسرائیلی از زبان معاون حقوقی رئیس جمهور
  • مرکز واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی در پارک پردیس افتتاح شد
  • ۲۱۱ طرح سفر اول رییس جمهور به استان سمنان افتتاح شده است
  • سرعت‌بخشی انجام طرح‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد