Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای از جذب بیش از ۲۶۵ میلیارد ریال از حمایت‌های خیرین در دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای با حضور سید احمد آوایی نماینده مردم شریف دزفول در مجلس شورای اسلامی، احمد شکوری به نمایندگی از خیرین، محمد علی عصاریان واحمد عصاریان در سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای طی نشستی با صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای، تفاهم نامه تأمین و پرداخت اعتبار جهت تکمیل ساختمان آموزشی، سالن اجتماعات، کارگاه‌های آموزشی و محوطه سازی آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران دزفول و طراحی و احداث خوابگاه آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران اهواز به امضای طرفین رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 صالحی عمران در حاشیه این مراسم اظهار داشت: بر اساس تفاهم‌نامه‌های امضا شده، خیرین نیک اندیش خوزستانی متعهد شده اند یک خوابگاه سه طبقه دختران با زیربنای حدود ۲ هزار و ۴۵۰ متر با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریال در ۱۸ ماه در آموزشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه اهواز و همچنین ساختمان آموزشی، کارگاه آموزشی و سالن اجتماعات با زیر بنای ۳۹۰ متر مربع و زمین چمن مصنوعی با زیر بنای ۹۰۰ متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال در مدت اجرای ۱۲ ماه احداث نمایند.
وی افزود: عملیات اجرایی و عمرانی تحت نظارت دفتر فنی دانشگاه فنی و حرفه‌ای انجام خواهد شد و مجریان و پیمانکاران موظف به رعایت دستورات ناظرین پروژه و الزامات کار در محیط‌های آموزشی در تمامی مراحل می‌باشند.
صالحی عمران در پایان افزود :با عنایت به همکاری مجمع حامیان و خیرین دانشگاه و مساعدت خیرین آموزش عالی دو تفاهم نامه دیگر به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان سیرجان و ۶۰ میلیارد ریال در شهر مقدس قم به امضا رسیده و عملیات عمرانی آن‌ها آغاز گردیده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای جذب حمایت خیرین ساخت خوابگاه صالحی عمران دانشگاه فنی و حرفه ای میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر سعید چنگیزی آشتیانی با اعلام این خبر افزود: با هدف افزایش سطح کیفیت جذب اعضای هیات علمی و ایجاد وحدت رویه در اجرای شیوه نامه جدید، جلسه توجیهی برای، دبیران هیات های اجرایی و مسؤولین سامانه جذب هیات علمی علوم پزشکی برگزار می شود.

رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت افزود: جلسه توجیهی دبیران هیات های اجرایی و نمایندگان سامانه جذب به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایران در روزهای ۸ و ۹ اردیبهشت ماه، برگزار می شود.

وی گفت: از آنجا که بیستمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی وزارت بهداشت به پایان رسیده و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور موظف به برگزاری مصاحبه های علمی - حرفه ای و صلاحیت های عمومی داوطلبان هستند، از این رو، مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت، به منظور هماهنگی بیشتر میان دبیرخانه های جذب دانشگاه ها اقدام به برگزاری این جلسه کرده است.

چنگیزی آشتیانی با اشاره به بازنگری شیوه نامه جذب اعضای هیات علمی گفت: برای نخستین بار با هدف افزایش سطح کیفیت جذب اعضای هیات علمی، با اخذ مجوز از دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، شیوه نامه صلاحیت های علمی مورد بازنگری قرار گرفت به نحوی که از صلاحیت علمی به صلاحیت علمی- حرفه ای تغییر رویه یافت.

وی اخذ دانشنامه بورد تخصصی را به منزله صلاحیت علمی افراد دانست و تاکید کرد: لازم است صلاحیت های حرفه ای و عمومی افراد نیز مورد ارزیابی قرار گیرد.

رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت بازخوانی شیوه نامه و هماهنگی در نحوه اجرای آن به لحاظ تئوری و عملی را از مهم ترین موضوعات این نشست عنوان کرد.

کد خبر 6085310

دیگر خبرها

  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • بهترین سایت آموزش فارکس کدام است؟
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد