Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:59:21 GMT

استاندار کردستان از مردم دیار گروس تشکر کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۲۲۴۶

استاندار کردستان از مردم دیار گروس تشکر کرد

بە گزارش ایرنا، در این پیام که روز شنبه منتشر شده آمده است؛

حضور گرم و صمیمی مردم همیشه در صحنه دیار گروس در دور دوم یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری بر افتخارات بی شمار این سرزمین افزود.

انتخابات در جمهوری اسلامی ایران یک حق و نماد واقعی مردم سالاری دینی و حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش است و مردمان ما همواره و در هر شرایطی با حضور در پای صندوق های رای اراده خود را به منصه ظهور رسانده و نشان داده اند که راه اصلاح امور و بهبود شرایط در همه ابعاد آن از صندوق های رای می گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب از مردم دیار گروس که علیرغم مشکلات فراوان و وجود بیماری کرونا باحضور حماسی و پرشور خود به پای صندوق های رای آمدە و همچنین از تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از مجریان، نیروهای امنیتی و انتظامی، شورای محترم نگهبان و سایر عواملی کە بە برگزای یک انتخابات سالم یاری رساندند تشکر می نمایم.

علی اکبر ورمقانی فرماندار بیجار نیز در پیامی نوشته است: خدا وند سبحان را شاکرم که یک بار دیگر مردم نجیب و فرهنگی کهن دیار گروس با مشارکت آگاهانه و پرشور خود و با شرایط کرونایی و رعایت پروتکلهای بهداشتی در مرحله دوم انتخابات پای صندوقهای رای حاضر شدند.

اینجانب بر خود وظیفه میدانم از تک تک مردم شهید پرور شهرهای بیجار،حسن آباد یاسوکند، پیرتاج،بابا رشانی و توپ آغاج و ستاد انتخابات استان که به هر نحوی در برگزاری انتخابات سهم داشتند تشکر می‌کنم.

علیرضا زندیان با کسب کسب ۱۰ هزار و ۳۱۹ رای از مجموع ۱۶ هزار و ۴۰۶ رای ماخوذه صحیح در دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم شهرستان بیجار در پارلمان انتخاب شد.

در مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه تعداد ۱۶ هزار و ۸۹۰ رای به صندوق‌ها ریخته شد که حمدالله کریمی نیز شش هزار و ۸۷ رای کسب کرد.

در این حوزه انتخابیه ۲۴ و نیم درصد واجدین شرایط شرکت کردند.

۱۱۲ شعبه اخذ رای در شهرستان بیجار آرای مردم را در دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمع آوری کردند که شامل ۳۹ مورد ثابت و ۷۳ مورد سیار بود.

در دور اول انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بیجار، ۵۸ درصد واجدین شرایط شرکت داشتند و پیش‌بینی می‌شود در دور دوم نیز میزان مشارکت همبن حدود باشد.

اخذ رأی مرحله  دوم انتخابات یازدهمین  دوره مجلس شورای اسلامی درحوزه های انتخابیه «لنجان»، «سمیرم»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره»، «اهواز، باوی، حمیدیه و کارون»، «زنجان و طارم»، «بیجار»، «کرمانشاه»، «اسلام آباد غرب و دالاهو» و «کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان» بود.

قرار بود دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۹ فروردین امسال برگزار شود که بدلیل شیوع ویروس کرونا به ۲۱ شهریور موکول شد.

بر اساس نتایج شمارش آرای حوزه انتخابیه شهرستان بیجار در مرحله اول ۳۷ هزار و ۲۷۴ رای صحیح داشت که حمدالله کریمی (نماینده دور دهم) با کسب ۶ هزار و ۸۴۷ رای و علیرضا زندیان با پنج هزار و ۸۳۴ رای نتوانستند آرای لازم را کسب کنند در نتیجه انتخابات در این حوزه به مرحله دوم کشیده شد.

استان کردستان دارای پنج حوزه انتخابیه و ۶ کرسی در مجلس شورای اسلامی است که در انتخابات دوم اسفند تکلیف پنج کرسی‌ شامل ۲ کرسی حوزه سنندج، کامیاران و دیواندره، یک کرسی سقز و بانه، یک کرسی قروه و دهگلان و یک کرسی مریوان و سروآباد مشخص شد.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

برچسب‌ها ستاد انتخابات کشور استانداری کردستان بیجار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد انتخابات کشور استانداری کردستان بیجار ستاد انتخابات کشور استانداری کردستان بیجار اخبار کنکور انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه یازدهمین دوره دوم یازدهمین دور دوم دیار گروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صدا وسیمای خراسان رضوی برگزار می شود .

محسن نصر پور افزود: همچنین برنامه تبلیغات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم به صورت رایگان توسط صداوسیمای خراسان رضوی تهیه و پخش خواهد شد.

وی افزود: هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد انتخابات استان هم بر ضبط مناظرات نامزدها و برنامه های تبلیغاتی آنان نظارت خواهد کرد.

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی  آقایان حسنعلی اخلاقی امیری و کاظم معتمدی فر برای راهیابی به مجلس شورای با هم رقابت می کنند.

دیگر خبرها

  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • داشتن برنامه عالمانه برای اقتصاد دریامحور ضروری است
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود