Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@23:33:40 GMT

اصفهان| موقوفه مک‌الدین به نام اوقاف سند خورد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۲۳۲۲

اصفهان| موقوفه مک‌الدین به نام اوقاف سند خورد

گروه استان‌ها- معاون حقوقی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از ثبت سند بزرگ‌ترین موقوفه شهرستان فریدن خبر داد و  گفت: موقوفه "مک‌الدین" به مساحت ۵۰۰ هکتار به نام اوقاف و امور خیریه سند خورد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام محمود نصراصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به ثبت سند بزرگترین موقوفه شهرستان فریدن اظهار داشت: این موقوفه که به نام موقوفه "مک‌الدین" شهره است دارای مساحت 500 هکتاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف از دریافت سند این موقوفه حل اختلافات موجود با اداره منابع طبیعی بوده و منابع طبیعی بخش زیادی از این موقوفه را در تصرف خود داشت و امکان اجرای نیت واقف وجود نداشت.

معاون حقوقی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان  ارزش ریالی موقوفه "مک‌الدین" گفت: 75 میلیارد تومان ارزش ریالی این موقوفه است و روستاهای مک‌الدین علیا، مک‌الدین سفلی و خشک آبخور در محدوده این موقوفه قرار دارند.

اجاره‌‌بهای 2 ماه واحدهای تجاری وقفی استان مرکزی بخشیده شدپیام رئیس سازمان اوقاف در محکومیت اهانت به پیامبر اسلام/ حسد‌ورزان تاب دیدن عزت مسلمانان را ندارندبرترین‌های چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف استان بوشهر معرفی شدند

وی تصریح کرد: نیت واقف این موقوفه کمک به توسعه و تامین هزینه‌های امامزاده سید محمد مک‌الدین است و به دلیل ارادت مردم این منطقه به این امام‌زاده خوشبختانه اختلافی در این روستاها ایجاد نشده است.

نصراصفهانی ادامه داد: اسناد اجاره این موقوفه به‌زودی صادر و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/166/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مک الدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۲۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی طرح «شهید زین الدین» در استان تهران به تعویق افتاد

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله شفیقی عصر چهارشنبه از به تعویق افتادن آزمون استخدامی طرح «شهید زین الدین» در استان تهران خبر داد.

شفیقی گفت: با توجه به دو مرحله‌ای شدن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اضافه شدن برخی دیگر از استان‌ها برای شرکت در آزمون طرح «شهید زین الدین»، برگزاری آزمون استخدامی به تاریخ ۱۱ خرداد سال جاری موکول شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران بیان کرد: با توجه به تعویق زمان آزمون، علاقه مندان فرصت ویرایش و ثبت نام مجدد را برای شرکت در آزمون به نشانی سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی www.hrtc.ir خواهند داشت.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند با مطالعه شرایط احراز، شغل و محل‌های تعیین شده در دفترچه آزمون، نسبت به انتخاب شغل از بین ۹ دستگاه اجرایی استان تهران، همچون: سازمان مدیریت و برنامه ریزی، شرکت سهامی برق منطقه‌ای تهران، اداره کل دامپزشکی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل امور اقتصادی و دارایی اقدام کرده و در صورت کسب حدنصاب نمره آزمون، مصاحبه تخصصی و ارزیابی تکمیلی به استخدام دولت در آیند.

کد خبر 6081543

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم در محرومیت‌زدایی از جامعه مصمم است
  • تاکید مقام‌های اروپایی بر لزوم جلوگیری از تشدید تنش‌ها در پی حادثه اصفهان
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • حسام الدین آشنا: گشت را ارشاد کردند؟
  • آزمون استخدامی طرح «شهید زین الدین» در استان تهران به تعویق افتاد
  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • بهره‌مندی ۷۰۰۰ موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • بهره‌مندی ۷ هزار موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران